Zákazníci: Co je důležité při nákupu pojištění

2.1.2013 Spektrum

Na webových stránkách www.propertycasualty360.com koncem loňského roku zveřejnili anketu, v níž se svěřovali američtí klienti s tím, proč a jak jsou pojištěni. Na rozdíl od České republiky, kde je vše, co i jen vzdáleně souvisí s klientem a s jeho pojištěním, vždy velmi utajované (i když jde mnohdy o škody, které utrpěly velké firmy a jež jsou v tisku veřejně přetřásané), je klientský pohled bezesporu velmi zajímavý. Přesvědčte se sami.

Odpovídá Berent Lawton z Kalifornie, povoláním koordinátor pro prevenci úrazu, ženatý:

"Důležitá je především dostupnost mého pojišťováka. Nic mě neštve víc, než kdybych musel dlouho čekat, až dostanu přesné informace o plnění za pojistnou škodu, kterou jsem pojišťovně nahlásil. Stres, způsobený vyřizováním pojistné události, může každého znervóznit. Pojišťovny prostřednictvím call center samozřejmě každého ujišťují, že vše bude velmi rychle vyřízeno. Jsou to povinné sliby, protože hovory přes call centra se monitorují. Já jsem spokojen teprve tehdy, když dostanu skutečně profesionální odpovědi na své otázky.

Pokud jde o reklamu, ta na mé rozhodnutí o koupi pojistky nemá vůbec žádný vliv. Obvykle si vyberu pojišťovnu, jejíž název jsem dostal od přátel, kteří patří ke spokojeným zákazníkům této pojišťovny. Televizní spoty vůbec neberu v úvahu.“

Propertycasualty360

Zdroj: propertycasualty360

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.