Odpovídá Berent Lawton z Kalifornie, povoláním koordinátor pro prevenci úrazu, ženatý:
"Důležitá je především dostupnost mého pojišťováka. Nic mě neštve víc, než kdybych musel dlouho čekat, až dostanu přesné informace o plnění za pojistnou škodu, kterou jsem pojišťovně nahlásil. Stres, způsobený vyřizováním pojistné události, může každého znervóznit. Pojišťovny prostřednictvím call center samozřejmě každého ujišťují, že vše bude velmi rychle vyřízeno. Jsou to povinné sliby, protože hovory přes call centra se monitorují. Já jsem spokojen teprve tehdy, když dostanu skutečně profesionální odpovědi na své otázky.
Pokud jde o reklamu, ta na mé rozhodnutí o koupi pojistky nemá vůbec žádný vliv. Obvykle si vyberu pojišťovnu, jejíž název jsem dostal od přátel, kteří patří ke spokojeným zákazníkům této pojišťovny. Televizní spoty vůbec neberu v úvahu.“
Propertycasualty360
Komentáře
Přidat komentář