Jednomu z klientů byl ukraden kabát. Když se mu ho nepodařilo v dalších 6 dnech najít a nikdo ho nevrátil, rozhodl se ztrátu nahlásit jako pojistnou událost. Pomocí aplikace Lemonade 23. prosince v 5:43 vyplnil požadované údaje (popis majetku, cenu 979 dolarů, místo nákupu), nebylo třeba použít více jak 140 znaků. Následně do kamery popsal pojistnou událost (to trvalo 61 sekund) a v 5:49 tiskl tlačítko odeslat.
Nyní v procesu zpracování došlo na vyhodnocení relevantnosti pojistné události. Lemonade své algoritmy pro vyhodnocení pojistné události nazývá AI Jim (Umělá inteligence Jim). Program kromě základních informací (kdy a jaké pojištění poškozený uzavřel) prověřil 18 testů na možný podvod, výplatu schválil a odeslal pokyn bance na výplatu pojistného plnění. Celý tento proces trval chatbotu Jimovi od 5:49:07 do 5:49:10, tedy 3 sekundy.
Mohlo by vás zajímat: Fintech Lemonade v 7 bodech
Lemonade neopomněla zdůraznit, že podobná rychlost vyřízení pojistné události nikdy v pojišťovnictví nebyla. Zatímco jinde se pojistné události vyřizují ve dnech čí týdnech, Lemonade nastavuje základní jednotku na milisekundy a 3 000 milisekund je ta správná laťka pro budoucí překonávání rekordu.
Lemonade vybrala příklad pojistné události, která prošla všemi testy a nebylo potřeba manuálního zásahu/posouzení. AI Jim je digitálním avatarem skutečného zaměstnance Lemonade – Jima Hagemana, vedoucího týmu likvidací. V okamžiku, kdy AI Jim neumí vyřešit událost sám nebo detekuje podezřelé chování, je celá pojistná událost předána na skutečnému Jimovi. Každá taková událost pomáhá vylepšit algoritmy chatbota pro budoucí případy.
Cíl: expanze
Lemonade na konci minulého roku ohlásila, že zrychlí expanzi do ostatních amerických států. Spuštění služby se odehrálo ve státě New York a cílem je co nejrychlejší pokrytí všech ostatních států vyjma tří (Mississippi, Washington and Wyoming se složitější regulací pojišťovnictví). A co Evropa? Kdy se i ona dočká své „Limonády“?
Komentáře
Přidat komentář