Aplikace je složena ze tří částí - Informace a zábava, Rady a pomoc a Snadné sjednání cestovního pojištění. „Spolupráce s cestovatelem Jiřím Kolbabou byla zajímavým sdílením informací. U vybraných zemí si totiž může uživatel chytrého telefonu poslechnout jeho poutavou reportáž o dané lokalitě a cestovatelských zajímavostech. A tato data budeme dále doplňovat,“ říká projektový manažer Allianz Libor Kašparovský.
Cestovní pojištění Allianz lze díky aplikaci sjednat během pouhých pěti minut, ovšem s tím rozdílem, že je budou mít majitelé chytrých telefonů o 15 procent levnější. Rady a tipy, které tvoří jednu z jejích součástí, informují o tom, co dělat v případě ztráty dokumentů či krádeže věcí, jak postupovat při zdravotních komplikacích nebo při dopravních nehodách. Samozřejmostí je rychlá volba na non-stop asistenční službu. Přinášejí také informace pro motoristy o dopravních předpisech v jednotlivých zemích, doporučených případných očkováních, kontakty na zastupitelské úřady a spoustu dalších užitečných dat.
Aplikaci si zájemci mohou stáhnout do svého mobilu již tradiční cestou - přes QR kód, či z internetových stránek Allianz pojišťovny. „Připravili jsme však i jednu novinku - během srpna to mohou udělat i na tramvajové zastávce na pražské Florenci přes WIFI připojení, které jsme zde pro tento účel zřídili,“ říká Brand manažerka Allianz Michaela Vrátná. V druhém srpnovém týdnu pak bude aplikace přístupná i cestujícím ve vlacích po České republice.
Komentáře
Přidat komentář