UNIQA konkrétně využívá speciální server pro dotazování ohledně finančních produktů (Allfinanz Interview Server) od společnosti Munich Re Automation Solutions Ltd. Už v červnu 2016 integrovala UNIQA tento automatizovaný prodej do své existující prodejní platformy. Cílem bylo docílit růst při stoupající ziskovosti a zajistit nepřetržitost obchodního procesu.
Mohlo by vás zajímat: IDD: Německý parlament změnil vládní návrh zákona
Digitalizace mění očekávání a požadavky klientů. Proto s tím spojené výzvy UNIQA uchopila jako šanci a dala si za cíl přeměnit se z tradičního pojistitele na subjekt integrovaných služeb pro zabezpečení osob. To vyžaduje podle ní velkou blízkost k zákazníkovi, stejně jako maximálně účinné procesy orientované na potřeby.
Rakouská UNIQA těží zhruba u jedné třetiny všech návrhů na pojištění ze značně urychlených procesů. Automatizované řešení navíc poskytuje konzistentní oceňování rizika, a to ve vysoké kvalitě. Přitom e systém tak flexibilní, že UNIQA si může v případě potřeby přizpůsobit katalog otázek. Je prokázáno, že řešení dodané Munich Re redukuje náklady a uvolňuje kapacitu pracovníků, kteří se dříve museli značně věnovat oceňování rizika.
Komentáře
Přidat komentář