Inteligentní asistence SafeLine od UNIQA pojišťovny zdarma


			Inteligentní asistence SafeLine od UNIQA pojišťovny zdarma
9.1.2013 Téma

Zákazníci, kteří si během prvních tří měsíců roku 2013 pořídí nové osobní vozidlo Hyundai a pojistí si ho u UNIQA pojišťovny, mají automaticky nárok na vybavení auta telematickou jednotkou UNIQA SafeLine RENT+. Ta jim po aktivaci zajistí nepřetržitou inteligentní asistenci k operativnímu řešení různých nouzových situací, jaká nemá na trhu pojištění obdoby. Díky napojení na asistenční centrálu dokáže nejen zachránit život motoristy v případě nehody, ale i vrátit ukradený vůz majiteli nebo pomoci při defektu na silnici. UNIQA SafeLine RENT+ je pro většinu modelů Hyundai poskytována zdarma.


UNIQA pojišťovna spolupracuje s importérem vozů Hyundai dlouhodobě. Minulý rok přinesla speciální, tzv. Hyundai pojištění, zahrnující optimální kombinaci pojistné ochrany:

  • povinné ručení s navýšenými limity krytí 60 milionů korun pro škody na zdraví a 50 milionů korun pro škody na majetku;

  • kompletní havarijní pojištění;

  • úrazové pojištění cestujících dětí do 15 let s plněním pro případ smrti, trvalých následků, ale také s denním odškodněním za každý den hospitalizace, vyžádá-li si dopravní nehoda jejich léčení v nemocnici;

  • komfortnější asistenční služby oproti základnímu rozsahu;

  • přímá likvidace škod pro nehodu, kterou zaviní jiný řidič: klient se obrátí s žádostí o vyřízení na svoji pojišťovnu, která škodu zlikviduje, zaplatí a vyrovnání s viníkem si zajistí sama. Pro takový případ poskytuje UNIQA svému zákazníkovi rovněž náhradní vozidlo až na 30 dnů.


Od začátku ledna do konce března 2013 přidává UNIQA k Hyundai pojištění také asistenci pro nouzové situace UNIQA SafeLine RENT+ zdarma pro většinu modelů. Pouze u Hyundai i10 a i20 činí doplatek 1.999 korun ročně.


Asistence UNIQA SafeLine RENT+ zahrnuje tato plnění pro území celé Evropy:

  • Pomoc při nehodě: díky nárazovému čidlu (G senzoru) na vozidle se asistenční centrála ihned dozví o kolizi vozu. Obratem volá řidiče na mobil, aby s ním specifikovala případnou pomoc. Nezdaří-li se kontakt, například jedná-li se o vážnou havárii, posílá na přesně lokalizované místo záchranáře okamžitě.

  • Lokalizaci vozidla v případě odcizení: nenajde-li motorista zaparkovaný vůz na svém místě, kontaktuje asistenční centrálu s hlášením o odcizení. Díky palubní jednotce auto operátoři obratem lokalizují a za pomoci policie vrátí majiteli.

  • Nouzové tlačítko pro přivolání pomoci: přestane-li auto po cestě poslouchat, je možné ho stisknout a přivolat asistenční službu, která defekt buď odstraní na místě, nebo se postará o odtah a náhradní řešení pro posádku. Tlačítko lze využít i pro případ náhlé nevolnosti řidiče nebo jiné situace, která vyžaduje okamžité řešení.

  • Elektronická kniha jízd.

  • Analýza nehody pro případ nezaviněných škod v zájmu ochrany bonusu klienta.

Pro získání asistence UNIQA SafeLine RENT+ si klient Hyundai nechá zdarma namontovat a aktivovat telematickou jednotku do vozu u dealera, kde vůz kupuje.

UNIQA

Zdroj: UNIQA pojišťovna

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS