Roli rozhodčích na sebe vzala už tradičně Finanční akademie, odborná porota Zlaté koruny. Ta letos dosáhla úctyhodného počtu 365 členů.
„Je to 14 let, co jsem odstartoval první ročník soutěže. Tehdy porotu tvořilo 60 jmen a stejně šlo o největší odborné těleso zaměřené na finance. Současnou velikost hodnotitelského sboru považuji za ohromný úspěch. Jednak vypovídá o objektivitě výsledků, ale také vysílá jasný signál, jak dobré pověsti se projekt těší u odborné veřejnosti,“ říká Dr. Pavel Doležal, ředitel projektu Zlatá koruna.
V segmentu pojišťoven letos došlo k narovnání sil. Léta neporazitelná Kooperativa sice nenašla přemožitele, má však sobě rovného. První místo sdílí s Allianz. Pojišťovny si tak trochu rozdělily jednotlivé role.
V Neživotním pojištění zvítězila Allianz a její Autopojištění „slož si sám“. Někdo má rád balíčky, jiný tuší, že v nich budou zabalena i rizika, která pokrýt nepotřebuje a přitom je zaplatí. Právě na personalizaci pojistky Allianz vsadila a přinejmenším v soutěži se jí to vyplácí.
Kooperativa zase vede v Pojištění pro podnikatele. Její TREND získal v jubilejním desátém ročníku titul produktu desetiletí a dost možná ho obhájí i za pár let, zlaté sbírat dodnes nepřestal. Podobnou dlouhotrvající nadvládu pak vidíme i u Pojišťovny České spořitelny, jejíž FLEXI znovu potvrdilo své kvality v Životním pojištění.
Vůbec nejmladším oceněním, které se letos udělovalo teprve podruhé, byla Cena za společenskou odpovědnost Zlaté koruny. Putovní cena přitom bude putovat nejdříve za rok. Loňské prvenství totiž obhájila Česká spořitelna, přestože se měnil model hodnocení
Na nejcennější kov si na letošním galavečeru Zlaté koruny sáhlo dohromady 14 bank a pojišťoven. Sílu konkurenčního prostředí dokládá mj. to, že došlo ke střídání vítězů v po léta neměnných kategoriích. Lidové přísloví přitom říká, že když se dva perou, třetí se směje. Skutečnými vítězi proto budou nakonec klienti, kteří se stávají „těmi třetími“.
Komentáře
Přidat komentář