Direct kdysi, Direct dnes
Logo současné Direct pojišťovny má bohatou historii. Jako první jej využívala stejnojmenná pojišťovna, specializující se na prodej pojištění online a po telefonu. Tehdy byl v jejím logu vedle „e“ malý telefonek zpodobněný písmenem „c“, který symbolizoval cestu sjednávání pojištění. Pojišťovna však v roce 2012 ukončila v ČR svou činnost, na základě rozhodnutí jejího vlastníka ve Velké Británii.
V roce 2015 pak VIGO Investmets koupilo pojišťovnu Triglav a během několika měsíců byla složena nová pojišťovna Direct, na základech Triglav pojišťovny a s upraveným logem Direct pojišťovny.
Staré logo Directu
Na logu, byl proveden jen lehký "facelift". Zachována byla původní korporátní barevnost. Z loga ale zmizel symbol telefonu, který charakterizoval minulou pouze on-line zaměřenou pojišťovnu. „Protože jsme přátelská pojišťovna, věnovali jsme speciální péči „éčku“ v logu – to se nyní více směje. Podobně jsme u loga ještě upravili tvar písmene „t“, aby odpovídal ostatním písmenům,“ popsal úpravy Jan Marek, mluvčí pojišťovny.
Jak a proč
Logo vychází přímo z názvu a pracuje se zelenou, která je svým odstínem sympatická, čerstvá, přátelská. V logu se objevuje určitá zaoblenost a konkrétně tečka nad „i“ pak byla tím symbolem, který odkazuje na absolutní jednoduchost a čistotu.
Úprava loga proběhla pod taktovkou interní grafičky Evelíny Färberové.
Největší z největších
Nejrozměrnější logo Directu se v tuto chvíli nachází na nové pobočce v ostravském byznys centru Nová Karolína. A na budově brněnské centrály.
Komentáře
Přidat komentář