Pojistná hlášení roku 2015: ČPP a kousající cestující


			Pojistná hlášení roku 2015: ČPP a kousající cestující
23.12.2015 Téma

Do hlášení škodních událostí se někdy dostanou skutečné „perličky“. Co přinesl letošní rok klientům i zaměstnancům ČPP?

ČPP každoročně likviduje na 200 tisíc pojistných událostí, většina z nich jsou běžné případy, ale mnohdy se operátoři klientského centra setkávají se skutečně neobvyklými historkami, nad kterými nelze jinak než se pousmát.

„Že i při řešení pojistných událostí může být veselo a že klienti pobaví vtipným příběhem nejen operátory na klientské lince, ale i naše likvidátory, dokládají vtipné hlášky a perličky sesbírané za letošní rok,“ říká tisková mluvčí Renata Čapková. 

Z poznámek operátora klientského centra:

  • „Protože řidič náhle zabrzdil před semaforem na červenou, dvě cestující upadly, další cestující si prokousla ret a jiná při pádu kousla druhou cestující do čela.“ 
  • Poškozený, který se dovolal na zákaznickou linku, se dotazoval, kdy přijede nějaký „degustátor“, aby nafotil jeho poškozené vozidlo. 
  • „Chtěla bych změnit dopravní značku,“ oznámila velmi stručně klientka (měla na mysli samozřejmě registrační značku vozidla). 
  • „Na toaletě jsem rozesílala novoroční sms. Při spláchnutí mi upadl telefon do záchodu.“ 
  • „Zakoupil jsem kapry, dal je do vany a odjel do práce. Bohužel jsem před odchodem zapomněl zavřít přívod vody.“ 
  • „Od svíček nám vzplál vánoční stromek a ohořely všechny dárky, které ležely pod ním.“ 
  • „Při parkování doma v garáži vyskočila dcera dříve z auta a otec jí najel na levou nohu.“ 
  • Řidička si chtěla pustit rádio, ale omylem nastartovala, vozidlo popojelo a narazilo do betonového ohrazení. Protože však na vině nebyl přehmat, ale alkohol, pochybení přišlo řidičku velmi draho.

Zdroj: ČPP

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články