SOS Assist: Chceme zjednodušit motoristům život


			SOS Assist: Chceme zjednodušit motoristům život
7.11.2011 Spektrum

Společnost SOS Assist s.r.o. vznikla v červenci 2008. O tom, co všechno společnost připravuje pro motoristy a co již je v provozu, jsme si povídali s Ing. Lukášem Melicharem, s Ing. Lukášem Melicharem, řídícím partnerem a majitelem společnosti SOS Assist, která zajišťuje výhradně autoasistenční služby pro Českou pojišťovnu a mezi další klienty patří např. Citroen, MasterCard, Škofin…..

*Kdy a jak vznikla společnost SOS Assist?

Naše společnost odkoupila část International SOS, která na českém trhu působí od roku 1991. Ta po svém vzniku koupila firmu CS Assist Consult, která poskytuje asistenční služby na českém trhu od roku 1991. Ta dokonce poskytovala asistenční služby i pro zahraniční firmy, které v té době nepůsobily na českém trhu. Tolik k historii společnosti.

*S jakou základní vizí, myšlenkou pracuje společnost SOS Assist?

Naší vizí je usnadňovat lidem život. Řidičům na cestách, řidičům v nouzi, nejen poškozeným, ale i viníkům……. Vzhledem k tomu, že asistence je jen jedna dílčí součást, přemýšleli jsme, jak propojit onen virtuální trojúhelník – pojištění, asistenci a likvidaci, proto jsme začali nad rámec asistenčních služeb budovat pojištění a založili jsme SOS Pojištění.

K asistenci tak přibylo pojištění a zároveň s tím dokončujeme projekt likvidace. Na českém trhu tak pracujeme na revolučním projektu. Chceme se dostat k dopravním nehodám, které jinak odchytávají "crashhunteři".

*Ale řidiči, neznalí toho, co to jsou crashhunteři, přece tuto službu musí uvítat…

Máte naprostou pravdu. Lidé nám tvrdí: proč bych si od nich nenechal pomoci, když sami přijedou, baví se se mnou velmi slušně, vyplní za mě formulář a slíbí, že všechno zajistí. Vozidlo skutečně odtáhnou, opraví, dokonce zajistí náhradní auto… A jednají s pojišťovnou.

Na první pohled to vypadá, že poškození mohou být docela spokojeni.

*A proč by neměli být spokojeni?

Služba je pro poškozeného zdarma, nicméně je jasné, že peníze na provoz těchto služeb je třeba někde vzít. Peníze pocházejí z provizí, které crashhunterům platí servisy. Obvykle jde o provizi ve výši desítkách  %. Servis je pak “nucen” si to zas někde vykompenzovat. Ve většině případů je naúčtováno náhradní vozidlo, které je „crashhuntery“  přímo vnuceno klientovi z jejich zdrojů. Toto náhradní vozidlo je znatelně dražší než v případě smluvních asistenčních služeb pojišťoven. A toto tvoří hlavní zdroj jejich příjmů. Je jasné, že ve finále se to prodraží pojišťovnám. A hlavně: následkem toho klient pocítí zvýšení cen povinného ručení.

Máme zjištěno, že dnes jde o velké množství nehod ročně, a víme, kolik smluv to ovlivní. Oni ta auta stáhnou do servisů a my víme na základě objektivních dat, že průměrná škoda tak může být až o několik tisíc korun vyšší než kdyby to řešila asistenční společnost, která dbá na to, aby se náklady pojišťovnám nezvyšovaly.

*Proto jste spustili nonstop SOS linku pro motoristy 1229?

Ano, přemýšleli jsme, jakou cestou se vydat dál. Začali jsme vymýšlet činnost, která by mohla přispět k určité konsolidaci asistenčních služeb, k určitému zprůhlednění a k jejich optimalizaci.

Chceme propojit služby Asistence, Pojištění, Likvidace  - a to vše umíme – a současně se snažíme přispět svým dílem k tomu, abychom byli na telefonu u nehody dříve, než tam přijde crashhunter. K tomu jako předvoj jsme vytvořili Linku pomoci motoristům, kterou je 1229.

Motoristé tak budou mít možnost v případě, když si nebudou vědět rady, zavolat určité telefonní číslo, a tam by je propojili na správnou asistenční společnost té které pojišťovny. Aby všechno bylo v rámci regulí a hlavně v rámci pojistných podmínek.

*Na SOS lince 1229 pro motoristy najdou jen pomoc s asistencí, anebo i něco na víc?

Na tomto čísle naleznou lidé pomoc v podobě asistence při dopravních nehodách, poruchách vozidel, či jakékoli jiné informace pro motoristy, doporučení jak postupovat při dopravní nehodě a jiné.

Zároveň s tímto telefonním číslem byla spuštěna webová stránka www.1229.cz, kde naleznou motoristé taktéž informace z dopravy, ale i spoustu materiálů ke stažení k cestování autem po Evropě.

Společnost SOS Assist si od tohoto „horkého“ čísla slibuje rychlejší a širší servis klientům.

Na SOS lince pro motoristy 1229 se klienti mohou dozvědět o široké nabídce pojištění od společnosti SOS Pojištění. Na tomto telefonním čísle či webových stránkách může pojistku také okamžitě uzavřít. Cena hovoru odpovídá běžným tarifům mobilních operátorů při volání do pevné sítě.

ČR 

Zdroj: SOS Assist

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články