Vysněná dovolená, nebo noční můra?


			Vysněná dovolená, nebo noční můra?
29.5.2018 Spektrum, Produkty

Léto klepe na dveře a většina z nás jej spojuje s prázdninami, dovolenou a cestováním. Každý má jiné možnosti, jiné priority a jiné zájmy. Ale jedno máme všichni společné. Ať už od dovolené očekáváme klid a odpočinek, nebo trochu adrenalinu a dobrodružství, co rozhodně nikdo z nás nechce, jsou nepříjemná překvapení. Můžeme jim samozřejmě předcházet, zcela vyloučit je však nelze.

A tady se otevírá prostor pro práci zprostředkovatele pojištění. „Cestovko“ bývá často okrajová záležitost, které ani klienti ani zprostředkovatel nevěnují dost pozornosti, protože sjednání je poměrně jednoduché a pro klienta nijak finančně a časově náročné.

Tento pohled je však pouze povrchní. Tato napohled bezvýznamná transakce totiž našeho klienta chrání před nebezpečím značných finančních nákladů, a to nehovořím o následcích vpravdě fatálních. Splácení značných nákladů léčení nebo způsobených škod, dokáže nepříjemně snížit kvalitu života, často na dlouhou dobu. Kvalitním cestovním pojištěním pomůžeme zmírnit následky nepříjemných překvapení a nehod a často tak klientovi zachránit nejen dovolenou, ale i dlouhodobý životní standard.


Mohlo by vás zajímat: Swiss Re chce více obchodů v Africe


Ideálně bychom měli znát klientovy záměry předem, protože s kvalitním cestovním pojištěním můžeme začít již při rezervaci zájezdu či letenek a to pojištěním storna zájezdu. Měli bychom myslet na to, že něco může zkřížit jeho plány, bude muset odjezd zrušit nebo odložit a propadlá cena zájezdu nebo letenek zůstane nepříjemnou připomínkou nenaplněných očekávání.

Při cestě automobilem je dobré pojistit klienta proti následkům případných nehod a poruch, které mu mohou zabránit v dopravě na místo dovolené nebo způsobí, že se nedostane včas na letiště.

Pojištění léčebných výloh je standardní základ pojištění a o nezbytnosti připojištění odpovědnosti toho bylo popsáno již mnoho. Jak se však bude dovolená vyvíjet, pokud po přistání na letišti v Dubaji náš klient zjistí, že jeho zavazadla míří do New Yorku?


Mohlo by vás zajímat: Němci jsou největší odmítači autonomních aut


Nabídka pojistitelů se v oblasti připojištění každý rok rozšiřuje, máme tedy při ochraně našeho klienta poměrně široké možnosti. Výsledná kvalita pojištění je přímo úměrná množství informací, které o plánované dovolené od klienta získáme a v tomto případě se nemusíme obávat, že bude klient netrpělivý, nebo neochotný, nám detaily sdělit. Vždyť kdo by se nechtěl podělit o plány na dovolenou a příjemná očekávání.

Naši klienti budou spokojeni a my si znovu upevníme pozici, prokážeme-li profesionalitu i při sjednání tak „banální“ záležitosti, jakou je cestovní pojištění.

Našim klientům bych chtěla popřát vydařenou dovolenou snů a nezapomeňte prosím, že i zprostředkovatel si zaslouží klidnou a tedy pojištěnou dovolenou.

 

Daniela Mrázková

specialistka pojištění pohledávek, metodička společnosti OK GROUP a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články