Digitální svět bude žádat na pojišťovnách nemalé peníze


			Digitální svět bude žádat na pojišťovnách nemalé peníze
4.11.2013 Zahraničí

Tři čtvrtiny pojišťoven v Německu mají v plánu investovat v příštích třech letech do oblasti digitalizace. Ukazuje to průzkum společnosti Accenture. Očekává se, že prodej pojištění přes internet vzorste do roku 2016 v Evropě na dvojnásobek až na roční objem pojistného 25 miliard eur. Většina pojišťoven se domnívá, že společnosti jako Amazon a Google jsou a budou motorem tohoto vývoje.

Na otázky společnosti Accenture odpovídali v dubnu - červenci 2013 marketingoví a obchodní manažeři ze 78 společností, zabývající se prodejem rizikového a životního pojištění ve 13 evropských zemích - včetně osmi z Německa.

60 procent dotázaných připouští, že digitální strategie se neomezují pouze na specifické oblasti, jako je prodej nebo interakce se zákazníkem . Takové " dílčí strategie ", ale nepokrývají celý řetězec od vývoje produktu až po upisování a správu smluv, tvrdí studie.

VersicherungsJournal


Zdroj: VersicherungsJournal

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články