Na otázku, zda se dají produkty pojišťovny, která má vysoký rating, lépe prodat, Beutelmann odpovídá: „Dobrý rating může být cennou podporu pro distribuci. Ale jedna věc je jasná: sebelepší rating sám o sobě nezajistí prodej ani jedné jediné pojistné smlouvy.
Zájemci o pojištění se navíc potýkají s rostoucí složitostí trhu. Je proto potřeba infromaci o dobrém ratingu pojišťovny přepsat tak, aby zákazníky oslovila a vysvětlila jim, o co jde, k čemu je to dobré a proč se něco takového vůbec používá."
Hodnocení produktu však může podporovat proces rozhodování. Kvalifikované a skutečně objektivní hodnocení by mělo poskytovat všechny relevantní informace, ty se spojí do celkového posudku, který podpoří zákazníka v jeho rozhodování.
Nicméně příliš mnoho hodnocení může spotřebitele zmást, takže výsledek pak může být přesně opačný, dodává Beutelmann.
VersicherungsJournal
Komentáře
Přidat komentář