Dobrý rating sám o sobě pojištění neprodává


			Dobrý rating sám o sobě pojištění neprodává
4.4.2013 Zahraničí

Rozhovor s Josef Beutelmannem o vlivu ratingu na prodej pojištění vyšel na německém internetovém portálu VersicherungsJournal. Téma: Jaký vliv má rating na prodej pojistných produktů a na jejich vývoj. Josef Beutelmann je předsedou představenstva německé pojišťovny Barmenia Versicherungen.

Na otázku, zda se dají produkty pojišťovny, která má vysoký rating, lépe prodat, Beutelmann odpovídá: „Dobrý rating může být cennou podporu pro distribuci. Ale jedna věc je jasná: sebelepší rating sám o sobě nezajistí prodej ani jedné jediné pojistné smlouvy.

Zájemci o pojištění se navíc potýkají s rostoucí složitostí trhu. Je proto potřeba infromaci o dobrém ratingu pojišťovny přepsat tak, aby zákazníky oslovila a vysvětlila jim, o co jde, k čemu je to dobré a proč se něco takového vůbec používá."

Hodnocení produktu však může podporovat proces rozhodování. Kvalifikované a skutečně objektivní hodnocení  by mělo poskytovat všechny relevantní informace,  ty se spojí do celkového posudku, který podpoří zákazníka v jeho rozhodování.

Nicméně příliš mnoho hodnocení může spotřebitele zmást, takže výsledek pak může být přesně opačný, dodává Beutelmann.

VersicherungsJournal

Zdroj: VersicherungsJournal

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS