Po telefonu nabízí druhá největší pojišťovna českého trhu zatím pojištění majetku občanů (domů, bytů, domácností a rekreačních objektů), pojištění odpovědnosti zaměstnance za škodu způsobenou zaměstnavateli, povinné ručení a havarijní pojištění. Klienti za sjednání pojištění majetku po telefonu získají slevu 10 %.
„Klient zavolá na naši zelenou linku, operátor se ho vyptá na všechny potřebné údaje a pojištění s klientem uzavře, následně operátor sjedná schůzku s regionálním zástupcem Kooperativy. Ten klientovi zanese hotovou smlouvu v požadovaný čas k podpisu. V některých případech ještě týž den, kdy k nám klient volal. Je-li potřeba, učiní zástupce Kooperativy i další potřebné kroky – např. v havarijním pojištění nezbytnou fyzickou prohlídku vozidla zástupcem pojišťovny,“ vysvětluje Szewieczek postup uzavření smlouvy.
Zájem ze strany veřejnosti očekává Kooperativa v řádu stovek uzavřených smluv měsíčně. „To je samozřejmě jen odhad. Pokud bude zájem větší, není problém zvýšit počet operátorů, kteří budou smlouvy uzavírat. Potenciál vidím skutečně vysoký - měsíčně na naši bezplatnou linku volá několik desítek tisíc lidí,“ doplnil Ing. Tomáš Szewieczek pro ilustraci.
Komentáře
Přidat komentář