PojištěnáFaktura.cz pro podnikatele ještě dostupnější


			PojištěnáFaktura.cz pro podnikatele ještě dostupnější
10.4.2018 Produkty

Od září minulého roku si mohou podnikatelé v České republice pojistit své rizikové faktury. S unikátním „InsurTech“ řešením nyní přichází makléřská pojišťovací společnost INSIA ve spolupráci s ČSOB Pojišťovnou. Pojistit si faktury si dosud mohli jen klienti společnosti INSIA a ČSOB Pojišťovny, od 1. 4. 2018 je tato služba dostupná i klientům ČSOB banky.

Na stránce www.PojištěnáFaktura.cz si mohou podnikatelé pojistit jednoduše a on-line i jednu jedinou fakturu. Sjednání pojištění nezabere více než 5 min, platba je možná kartou a celá transakce se dá přirovnat k běžnému nákupu v jakémkoli e-shopu. Pojištění se vztahuje na nezaplacení faktury odběratelem z důvodu vyhlášení jeho úpadku, platební neschopnosti či neochoty fakturu zaplatit.

Bezesporu hlavní výhodou nové služby je možnost uzavřít pojištění pro jednotlivé vybrané faktury. „Podnikatel si může pojistit pouze takové dodávky, které z jakýchkoli důvodů považuje za rizikové, případně ty, které by ho v případě neproplacení mohly existenčně ohrozit,“ vysvětluje Ivan Špirakus, generální ředitel INSIA a.s.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Zelené šílenství 


Pojistit je možné faktury od 10 do 250 tisíc korun včetně DPH, prozatím pro odběratele se sídlem v Česku a na Slovensku. Jedná se o službu pro B2B segment, podmínkou tedy je, aby dodavatel i odběratel měli identifikační číslo.

Žádné starosti s vymáháním, peníze do tří měsíců

Jednou z hlavních výhod pojištění faktur je kromě jistoty proplacení také odpadnutí starostí s vymáháním pohledávky. PojištěnáFaktura.cz  je komplexní služba, která zahrnuje aktivní sledování platby, urgenci odběratelů a veškeré kroky spojené s vymáháním pohledávky. Podnikatel se tak může plně soustředit na nové obchody a často nepříjemné úkony přenechat jiným.

„Nezaplacené faktury znamenají problém nejen pro finanční toky firem, ale narušují také důvěru mezi dodavateli a odběrateli. Proto ke každému případu přistupujeme individuálně a snažíme se, aby co nejméně ovlivnil obchodní vztahy našeho klienta. Psychologickou výhodu vzhledem k odběrateli tvoří často už jen fakt, že vymáhání pohledávky zastřešuje velká finanční instituce, jako jsme my,“ dodává generální ředitel ČSOB Pojišťovny Vladimír Bezděk.


Mohlo by vás zajímat: ČAP: Obrana smluv IŽP. Ani soudy se neshodnou


Službu lze sjednat jednoduše online na www.pojistenafaktura.cz. Celý proces zabere jen několik málo minut – stačí zadat údaje o odběrateli, data o faktuře, vložit její kopii a zaplatit pojistné. To se typicky pohybuje v rozmezí  1–2 % z hodnoty pojišťované faktury. Call centrum INSIA aktivně sleduje platby a v případě neuhrazení faktury zahajuje do několika dnů po její splatnosti průběžné vymáhání.

Pokud se platbu nepodaří vymoci, vyplatí pojišťovna plnění tři měsíce po splatnosti faktury. Stejně jako u jiných druhů pojištění je u pojištění faktur spoluúčast, a to ve výši 15 % z celkové výše škody.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články