Hlavním smyslem akce je zvýhodnit motoristy, kteří jezdí bez nehod. Generální ředitel UNIQA pojišťovny Martin Žáček komentoval novou akční nabídku slovy: „Od roku 2005 uplatňujeme segmentaci vycházející z rozdílné rizikovosti různých skupin motoristů. Tu nám umožnily statistické podklady ze škodního průběhu tohoto druhu pojištění od roku 2000. Loni na podzim k tomu přibyla i nová databáze zohledňující dosavadní motoristickou historii řidičů. I to dále přispělo k objektivizaci nastavení solidárního systému povinného ručení a k omezení tzv. malusové turistiky.“
UNIQA chce v rámci podzimní akční nabídky podpořit také motoristy, kteří zatím nemají havarijní pojištění, ale chtěli by si ho pořídit. V rámci této kampaně nabízí novým klientům stejný akční bonus, který jim UNIQA vypočte na povinné ručení, čímž bude havarijní pojištění přístupnější i pro ty, kdo doposud z finančních důvodů se sjednáním váhali.
Touto cestou podpoří UNIQA pojišťovna nejen dobré řidiče, ale rovněž komplexnější pojistnou ochranu pro jejich vozidla.
V sazbách povinného ručení se uplatní stejně jako v minulosti v rámci segmentace i speciální slevy pro starší řidiče a pro řidiče mimo Prahu. Rovněž lze sjednat pro vozidla do roku výroby 2001 včetně speciální produkt povinného ručení UNIQA Plus, který kryje také rizika totální škody na vlastním vozidle vzniklé odcizením nebo požárem.
S akční nabídkou je spojena reklamní kampaň v televizi, rádiu a poprvé i na internetu.
Komentáře
Přidat komentář