Hlavním úkolem asistenčních služeb je zbavit klienty zbytečných starostí. V rámci životního pojištění Variace zajišťujeme klientům nejenom ochranu a zhodnocování vložených peněžních prostředků, ale zároveň se staráme o to, aby byli spokojenější a prožívali život v klidu a pohodě.
Hlavní výhody asistenčních služeb:
- komfortní doprava do a z nemocnice zdarma
- pohodlný a snadno dostupný zdroj rad a informací v oblasti zdraví a zdravého životního stylu přímo od odborníků
- právní poradenství po telefonu
- zprostředkování péče o vaše blízké a domácnost v případě vaší nemoci či úrazu, nebo třeba v době dovolené
- podpora odpovědného přístupu k vlastnímu zdraví a zdraví vašich blízkých
Asistenční služby vám nabízí čtyři základní oblasti pomoci:
1) Linka péče o zdraví dětí a dospělých
2) Linka právní asistence
3) Předplacená asistence při hospitalizaci
4) Zprostředkování pomoci v domácnosti
1. Předplacená asistence při hospitalizaci
· pohodlná doprava pojištěného do nebo z nemocnice / porodnice
· pohodlná doprava osoby pověřené pojištěným ke hlídání dětí / seniorů
Příklad:
Michal a Lenka čekají rodinu. Když přišlo Lenčino období, Michal zavolal na linku asistenční služby a požádal o převezení sebe a Lenky do porodnice. Asistenční službou bylo zajištěno přistavení vozidla taxislužby, které je pohodlně do porodnice dovezlo. Díky tomu, že má Lenka uzavřeno životní pojištění u ČSOB Pojišťovny, byla tato cesta zdarma. Stejně tak i cesta z porodnice.
2. Linka péče o zdraví dětí a dospělých
· lékařské poradenství po telefonu ve všech oblastech zdraví, např. alternativní medicíny, alergie, zdravé životosprávy, stresu a jeho prevence, návykových látek, sexuálního života, těhotenství a mateřství, péče o malé dítě, zdravého stáří, zdravotního postižení, zvířat, stomatologie, a dalších
· vysvětlení lékařských pojmů, všeobecné informace o nemocech a jejich původu
· informace o nemocech v zahraničí, doporučených a nutných očkováních
· informace o možných zdravotních pomůckách a zdravotních zařízeních
· popisy volně prodejných farmaceutických přípravků
· informace o vyšetřovacích metodách a postupech moderní medicíny, odkazy na dostupnou literaturu
· prevence onemocnění
Příklad:
Jana se s rodinou chystá na dovolenou do Thajska a zajímá ji, jaká očkování by měla podstoupit. Na lince asistenční služby ji informovali, že nejsou třeba žádná povinná očkování, nicméně existují očkování doporučená, která byla Janě sdělena a vysvětlena. Dále byla s Janou probrána i očkování vhodná pro její plánované aktivity v konkrétní oblasti a byla současně upozorněna, že nejzávažnějším zdravotním rizikem je přenos malárie, proto byla podána informace o preventivních opatřeních.
Janě byl také vyhledán kontakt na hygienickou stanici v místě bydliště, která disponuje aktuálními informacemi o zdravotních rizicích v dané oblasti a byla informována o provozních hodinách.
3. Linka právní asistence
- právní poradenství po telefonu ve všech oblastech práva, např. narození dítěte, studium,
- pracovní právo (práva zaměstnance, nemocenská, náhrada mzdy, mateřská dovolená, mzdové aspekty, úřady práce),
- finanční právo (daně a daňové odpočty, daňoví poradci),
- práva a nároky pacienta, veřejné zdravotní pojištění v EU, úraz a jeho právní aspekty (odpovědnost za škodu), rozvod, dědictví, krádež, atd.
Příklad:
Maminka Honzy je v důchodu a rozhodla se na něho přepsat chalupu na Vysočině. Honza nevěděl jak má správně postupovat a proto využil asistenčních služeb svého životního pojištění. Zde se dozvěděl, co vše musí udělat tak, aby přepsání chalupy bylo v souladu s platnou legislativou. Honzovi bylo také doporučeno komfortní vyřízení celé záležitosti specializovaným právníkem, jehož služby mohou být přes tuto linku v případě zájmu zprostředkovány.
4. Zprostředkování pomoci v domácnosti
· péče o děti do 15 let a pedagogický dozor
· doprovod dětí do 15 let do školy a zpět
· opatrovnická péče o nemohoucí a seniory
· zabezpečení chodu domácnosti (hospodyně), péče o rostliny a zahradu, vybírání poštovní schránky
· dozor a péče o domácí zvířata nebo dočasné umístění domácích zvířat do útulku
Zprostředkujeme vám vybranou službu u ověřeného subjektu, jehož služby jsou kvalitativně prověřeny, a navíc za cenu, která bude ve většině případů, nižší než kdyby jste si ji sjednal sám. Uhrazení provedete přímo provozovateli služby na základě ceníku, se kterým budete samozřejmě předem seznámen.
Příklad:
Radek a Šárka se chystají na dovolenou, ale nemají nikoho, kdo by se jim dobře postaral o jejich psa. Radek proto zavolal na linku asistenční služby, kde mu doporučili ověřená zařízení a seznámili ho s jejich cenami a podmínkami. Služba byla u vybraného zařízení Radkovi zprostředkována. Radek si zároveň objednal vybírání své poštovní schránky v době dovolené.
Na Radkovi je pouze uhrazení objednaných služeb.
Komentáře
Přidat komentář