Zanechte víc než jen vzpomínky


			Zanechte víc než jen vzpomínky
5.9.2008 Produkty

Brandová kampaň využívá klasických nástrojů pro budování značky a jejím primárním cílem je posílení značky Aviva životní pojišťovna v ČR. Dobře viditelná plocha se žlutým pozadím, atraktivní headline + logo pojišťovny, to jsou základní pilíře kampaně startující počátkem září. Slogan kampaně (Slogan kampaně (obrázek JPEG)20.4 KB) upozorňuje na význam našich blízkých v plánování vlastního života.

Kampaň bude zahájena 1.9.2008 a potrvá do 31.10.2008. Aviva žlutá se objeví na bigboardech, billboardech, CLV, PLV, samolepkách na MHD a hypercubes v Praze, Brně, Plzni, Hradci Králové, Liberci, Českých Budějovicích a Ostravě. Města byla vybrána tak, aby rovnoměrně pokrývala Čechy a Moravu a zasáhla vysoký počet obyvatel. Roli při jejich výběru sehrálo také umístění regionálních kanceláří pojišťovny, které dokáží využít potenciál kampaně. Čistě outdoorovou kampaň doplní internetový virál.

Kreativní vize vznikla na půdě pojišťovny, grafická produkce byla svěřena studiu Astron a výběr outdoorových ploch zajišťuje Mediaedge:cia.


"Hlavní slogan kampaně byl vybrán z mnoha návrhů, které se dotýkaly tématu životní pojistky", poodhaluje strategii kampaně marketingový ředitel pojišťovny Milan Starý. "Výsledným návrhem chceme s nadsázkou upozornit na u nás stále nedoceněnou morální povinnost zabezpečit naše nejbližší pro případ vážných životních situací." Zářijová kampaň připomíná, že Aviva může být při této snaze silným a spolehlivým partnerem.

 

Více informací přineseme v rozhovoru s marketignovým ředitelem Milanem Starým.

Zdroj: Aviva

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články