Společnost LIMMIT vstupuje do STAR INSURANCE GROUP


			Společnost LIMMIT vstupuje do STAR INSURANCE GROUP

Společnost STAR INSURANCE GROUP se rozrostla o dalšího člena. Pokračuje tak v naplňování své strategie rozvoje na tuzemském pojistném trhu. S vlastníkem a jednatelem společnosti LIMMIT Milanem Roškotem jsme hovořili o tom, co bylo důvodem stát se novým členem STAR INSURANCE GROUP, o historii a současnosti společnosti LIMMIT a o plánech a očekáváních v nastávajícím období. 

Společnost LIMMIT není žádným nováčkem na domácím pojistném trhu. Jak dlouho působíte na trhu?

Léta letí a čas ubíhá, jak se zpívá v jedné letité semaforské písni. Více než dvacet let existence naší společnosti uteklo jako voda v Ohři a za tu dobu byl naší společností napsán nejeden zajímavý příběh. Někdy si ani v tom každodenním shonu nestačím ten života běh uvědomit, ohlédnout se přes rameno zpátky… Za tu dobu se nám podařilo vytvořit makléřskou firmu, která působí nejen na severu Čech, ale i v jiných částech republiky. Spravujeme pojistný kmen o objemu cca 48 milionů korun. Podařilo se nám vybudovat pevné zázemí pro spolupracovníky a kvalitní vztahy s klienty.


Mohlo by vás zajímat: Sloupek Kateřiny Lhotské: Co může po volbách „zatopit“ pojistnému sektoru?


Co Vás jako majitele makléřské společnosti přesvědčilo stát se členem STAR INSURANCE GROUP?

Nepatřím mezi ty, kteří všechno znají, vše umí nejlépe a všude už byli. Hledám další možnosti rozvoje, ale také si uvědomuji, co všechno dnes musíte zajistit, aby firma byla konkurenceschopná, a zároveň v souladu s novou legislativou. Mé společnosti se daří, máme bohatou historii, máme stabilní tým a troufám si říci, že máme rovněž celkem spokojenou klientelu. To všechno dohromady zavazuje. Po jednom rozhovoru s Robertem Harlasem (IS Group, jeden ze zakládajících členů „STAR“) jsem si uvědomil, že je ten správný čas, abych oslovil vedení „STARu“.

Do té doby byla společnost STAR INSURANCE GROUP pro Vás neznámá?

To rozhodně ne! Sleduji pozorně dění v pojišťovnictví. Vznik a působení této společnosti jsem nepřehlédl. Ono to, dle mého názoru, ani dost dobře není možné tohoto významného hráče na trhu přehlédnout. Stále jsem však váhal a měl, jak už to tak někdy bývá, jiné priority.


Mohlo by vás zajímat: Vývoj povinného ručení 2021: Dynamika růstu pojistného výrazně zpomaluje!


Co nového přináší členství ve „STARu“?

Pořád si říkáte, tento nástroj by bylo fajn mít k dispozici, nebo na tohle nemám, protože jsem malý makléř, a podobně. Najednou však mám „v tašce“ pojištění profesní odpovědnosti s takovými parametry, které považuji za bonus na „entou“ pro každého makléře. Předsmluvní dokumentaci mi vyřešil interní systém „DSI“, který je ve vlastnictví „STAR“. Další IT nástroj je na srovnávání různých druhů pojištění a pojišťoven. Na rovinu – sám bych si na tyto IT nástroje nesáhl z důvodů ekonomických nákladů na jejich pořízení, provoz, pronájem, servis a vůbec nemluvím o vývoji. Nebudu mít organizační starosti s plněním povinností v oblasti následného vzdělávání nebo odborných zkoušek. „STAR“ má vše vyřešeno, a já tudíž také.  Podpora ve spolupráci s pojišťovnami není jen o navýšení provizí (upřímně, sám bych na některá procenta i při mém objemu pojistného kmene nedosáhl), ale například i v podpoře v oblasti produktového managementu, abych jmenoval aspoň některé oblasti.

Velkou výhodou pro každého člena je samotné personální složení „STARu“. Nevím, zda toto lze nějak vyčíslit nebo nějak jinak kvantifikovat, ale já toto považuji za největší přidanou hodnotu pro každého člena. Znám již z dřívějška tu osobně, tu od vidění, tu z vyprávění a „přehánění“- jak to mezi pojišťováky bývá, řadu lidí, kteří jsou ve „STARu“. Ale teď, když mohu postupně poznávat systém práce (a ve „STARu“ je skutečně systém), způsob komunikace, přístup k novým členům, styl spolupráce – rád zopakuji, že jsem udělal dobře, že jsem členem „STAR“.


Mohlo by vás zajímat: Máte slovo: Jeden pojištěný, nebo celá rodina?


To zní až příliš optimisticky…

Víte, co je zajímavé. Kolem stolu sedí samé osobnosti, aspoň takto já lidi ve „STARu“ vnímám. Chlapi, kteří už něco dokázali a fakt umí. Každý z nich má důvod být na sebe hodně pyšný se vším, co k tomu patří. Ta nezpochybnitelná „EGA“ tam někde v prostoru kolem nich jsou bezesporu „cítit“. Ale já je poznal jako nesmírně pracovité lidi. Lidi s pokorou k tomu co dělají, hrdostí na to co dokázali, a přitom s otevřenou dlaní těm, kteří s nimi chtějí férově spolupracovat. Co se domluví, to se udělá. A pak třeba jsem také nevěděl, že STAR INSURANCE GROUP opakovaně pomáhá lidem v nouzi formou cílené finanční pomoci. Tohle má hluboce lidský podtext a smysl. A k těmto hodnotám se rád budu hlásit. Nevěděl jsem také, že „STAR“ pořádá pro své členy různá setkání. Zkrátka a dobře vše je velmi precizně vymyšlené a provedené. Pro mě je velká příležitost se i v mých letech něco dalšího naučit.

Blíží se konec roku. Jaká máte předsevzetí nebo plány do budoucna?

Máme nový impuls k rozvoji svých obchodních aktivit a k posílení svého zázemí a jistoty. Víme, že za námi stojí ekonomicky silný, kvalifikovaný a dobře fungující celek. Nebudeme však jen čekat na nabídnuté výhody, které nám novým spojenectvím se STAR INSURANCE GROUP plynou. Máme zkušenosti s určitým segmentem trhu, a tady my naopak můžeme pomoci některým členům „Staru“. Snad to tak mohu říci, že jsme na začátku nové cesty. A věřím, že bude úspěšná. Mám velké osobní přání, a proto využiji této možnosti, abych popřál nejen všem klientům společnosti LIMMIT hodně štěstí a pevné zdraví, ale rád bych toto popřál i všem lidem.

Děkuji za rozhovor.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články