Asistenční služby k pojištění domácnosti pomohou nejen při škodě


			Asistenční služby k pojištění domácnosti pomohou nejen při škodě
22.6.2022 Pojistný trh, Produkty

Nabídka pojišťoven je bohatá, pokrýt lze už prakticky každé riziko. „My se ale snažíme jít nad tento rámec a poskytnout služby, které umí pomoci kdykoli, nejen při škodě,“ říká Zdeněk Hruška, manažer pojištění majetku a odpovědnosti UNIQA.

Povězte, co neobvyklého nabízíte?

Do základní asistence byly doplněny některé zajímavé služby, jako je např. právní asistence v případech probíhajících sporů našich klientů, ať už jde o spory s dodavateli služeb, sousedské spory nebo např. spory při dědictví. Tato asistence také pomůže poradenstvím při styku s úřady, soudem a jinými institucemi, nebo při zprostředkování služeb (zajištění znaleckých posudků, právního zastoupení, vyplnění formulářů aj.).

Dalším vylepšením jsou opravy či prodloužené záruky porouchaných domácích spotřebičů, která je svou délkou trvání 7 let od zakoupení spotřebiče skutečně užitečným pomocníkem. Jde-li navíc o zdroj tepla (např. elektrický a plynový kotel, bojler, tepelné čerpadlo nebo klimatizaci), služby jsou poskytovány až do 10 let stáří zařízení.

S nástupem různých období se v UNIQA setkáváme s potřebami klientů, které jsou pro danou část roku specifické – zatímco v chladném období přibývá závad a oprav zmíněných kotlů, v létě je to třeba zajištění odstranění nebezpečných hnízd vos nebo sršňů.


Mohlo by vás zajímat: Má smysl pojišťovat ropovody?  


Lidé dnes kladou velký důraz na volný čas a své koníčky. Lze využít asistenci pro ně?

Asistenci je možné využít i mimo domov. Pomůže kupříkladu cyklistům při defektu jejich jízdního kola, kdy nepojízdné kolo odveze UNIQA zdarma do servisu, nechá ho opravit až do sjednaného limitu a kolo uschová na nezbytnou dobu až do převzetí klientem.

Nezanedbatelné může být někdy i včasné varování – klientům UNIQA je k dispozici přesný meteorologický servis a výstraha před blížící se nepřízní počasí, například před vichřicí, záplavou nebo krupobitím. MeteoUNIQA tímto způsobem prostřednictvím SMS rozesílá informace o extrémní situaci v lokalitě podle PSČ zadaného klientem.


Mohlo by vás zajímat: Pojistný obzor slaví 100 let!


Umí pojištění pomoci i s moderními technologiemi?

Samozřejmě. Součástí asistence může být např. připojištění vzdálené IT podpory pro případ, kdy si nevíte rady se svým domácím počítačem, nebo těch případů, kdy potřebujete ze svého porouchaného úložiště zachránit svá ztracená data. Dále myslí asistence i na stále častější události v oblasti kybernetických rizik, jichž hlavně v covidové době výrazně přibylo. Nejběžnější je zneužití platebních karet při platbách na internetu, které zahrnuje i právní zastoupení k navrácení odcizených peněz. Asistence pomáhá i při problémových nákupech přes internet, například při nedodání zboží, převzetí poškozeného zboží, při neúplné dodávce apod. Chrání také osobnostní práva klienta, pokud dojde k dehonestaci na internetu a na sociálních sítích, anebo k pronásledování či krádeži identity.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články