Náročný rok 2020 prokázal, že český pojistný sektor je stabilní oporou české ekonomiky, připravený v plné míře dostát všem svým závazkům. Jako individuální instituce nebo prostřednictvím asociace jsme vždy reagovali na všechny výzvy k pomoci, ať již šlo o trasování, osvětu, přístup k vlastním zaměstnancům nebo různé druhy pomoci zdravotníkům nebo neziskovým organizacím.
Mohlo by vás zajímat: Ivan Špirakus: Nové zkoušky významně zvyšují kvalitu profesionálů v oboru
Jsou to právě složitá období, která potvrzují význam a potřebu kvalitních pojistných produktů, ať již v oblasti životního pojištění, či pojištění majetku. Allianz dlouhodobě staví na férovém přístupu ke klientům, což potvrzuje stále oblíbenější a oceňovaný produkt životního pojištění nebo třeba autopojištění, které zohledňuje skutečně najeté kilometry.
V roce 2020 jsme se skokově posunuli o několik let dopředu v oblasti digitalizace a on-line. Dnes jsme schopni naše retailové klienty obsloužit prakticky stoprocentně na dálku. V roce 2021 pak chceme ještě přidat plyn. Aktivně pracujeme se zpětnou vazbou od našich klientů a na jejím základě neustále upravujeme naše procesy.
Mohlo by vás zajímat: Jan Matoušek: Nemám obavy, že by krize měla na pojišťovnictví ničivé dopady
Chceme být pro klienty co nejsrozumitelnější a také nejrychlejší. Již u více, než 80 % našich klientů máme takzvanou digitální identitu, tzn. že nám poskytli svůj mobilní telefon a emailovou adresu. To nám umožňuje budovat skutečně digitální procesy a být tu pro naše klienty 24/7. Uzavření smlouvy bez fyzického setkání? On-line sledování řešení pojistné události? Pojištění auta on-line do tří minut? Umíme! Ale klientům i distributorům toho chceme nabídnout ještě mnohem více.
Tak hlavně pevné zdraví, spoustu energie, chuť pomáhat a pokud možno i veselou mysl!
Komentáře
Přidat komentář