Direct má nového marketingového ředitele


			Direct má nového marketingového ředitele

Marketingovému oddělní Directu začal šéfovat Jan Svoboda, který odešel z Kooperativy. Bude se prostřednictvím komunikace a podpoře online aktivit zaměřených na zákazníka, věnovat zásadnímu rozvoji značky, která si již během prvního roku na trhu získala dobré jméno. 

„V Directu je snadné pochopit, že posedlost klientem a jeho spokojeností není jenom klišé,“ nechal se slyšel Svoboda. „Chceme k tomu přispět i naší komunikací, ať už půjde o značku, její služby nebo produktová řešení. V našem uvažování ale míříme mnohem dál. Chceme, aby značka Direct byla jasně rozpoznatelným symbolem pro všechny, kteří při ohledu na svět používají zdravý rozum,“ dodává.

Jan Svoboda se v oblasti marketingové komunikace pohybuje 15 let. Marketing pojišťovny Kooperativa řídil 8 let. Zkušenosti má též v GE Money Bank a T-Mobile.

Zdroj: E15

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články