UNIQA: Marek Bártek se stal členem představenstva a obchodním ředitelem


			UNIQA: Marek Bártek se stal členem představenstva a obchodním ředitelem

Dozorčí rada schválila plánovanou personální obměnu představenstva UNIQA pojišťovny. S platností od 1. 1. 2020 se stal novým členem představenstva Marek Bártek, který bude zastávat funkci obchodního ředitele (CSO).

Změna souvisí s plánovaným návratem dosavadního člena představenstva a obchodního ředitele Wolfganga Friedla na Slovensko. Ten bude nadále vykonávat stejnou funkci CSO a současně pozici místopředsedy představenstva v sesterské UNIQA poisťovni v Bratislavě. Pětičlenné představenstvo české UNIQA pojišťovny se sídlem v Praze pracuje od 1. ledna 2020 v tomto složení:


Mohlo by vás zajímat: TOP 10 nejčtenějších článků na oPojištění.cz v roce 2019


Nový obchodní ředitel Mgr. Marek Bártek (46) je absolventem Masarykovy univerzity v Brně, kde vystudoval Právnickou a Pedagogickou fakultu. Od roku 2001 se pohybuje v oboru pojišťovnictví. Začínal jako právník. Později pracoval jako ředitel úseku životního pojištění a jako ředitel penzijního fondu Allianz. Od roku 2009 působí v UNIQA pojišťovně. Nejprve na pozici ředitele bankopojištění a strategických obchodních partnerství; poslední dva roky ve funkci ředitele makléřského obchodu a strategických obchodních partnerství.


Mohlo by vás zajímat: Téměř čtvrtina vytipovaných aut nesplnila emise


Vedle spolupráce s regionálními a korporátními makléři má na starosti také kooperace s poradenskými MLM společnostmi, leasingovými společnostmi, dále afinity a on-line obchodní aktivity. Zastupuje UNIQA rovněž v Sekci distribuce České asociace pojišťoven.

Generální ředitel pojišťovny UNIQA Martin Žáček uvítal jmenování Martina Bártka slovy: „Jsem potěšen, že se nám znovu podařilo získat do představenstva osvědčeného manažera z interních zdrojů, který pro naši značku pracuje už více než 10 let. Dosavadní výsledky Marka Bártka jsou tou nejlepší referencí pro náročnou práci v představenstvu společnosti. V nové roli bude moci zúročit své zkušenosti z různých obchodních kanálů. Věřím, že naváže na úspěšnou éru kolegy Wolfganga Friedla, s nímž byl v každodenním pracovním kontaktu.“

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články