Activity management jako klíč k efektivitě poradců. Víte, jak na něj?


			Activity management jako klíč k efektivitě poradců. Víte, jak na něj?

Každý o něm mluví, ale nikdo přesně netuší, jak funguje nebo jak by vlastně fungovat měl. Řeč je o activity managementu. I díky němu dovedete sami sebe a svůj tým k větší obchodní aktivitě, budete mít dokonalý přehled o každém klientovi i jednotlivých poradcích, jejich práci a o své roli v tomto procesu. Jednoduchý systém vám umožní maximalizovat produktivitu a usnadní práci vám i celému týmu.

V poradenském a pojišťovacím byznysu je to prosté a velmi záleží na kvalitě. Z klientské databáze potřebujete vytěžit co nejvíc obchodních příležitostí. Vy, nikoliv konkurence. Musíte mít jistotu, že vše řídíte v plném rozsahu s důrazem na výsledek a kvalitu. Zároveň potřebujete mít přehled o poradcích a vědět, že nic nezanedbávají a jsou pro vaši firmu skutečným a cenným přínosem. Je nutné dbát na personální rozvoj s ohledem na individuality ve vašem stávajícím týmu. Jak toho docílit?

S chytrým nástrojem není prostor chybovat

Možná si říkáte, že jedna schůzka týdně navíc nebo přehledný systém klientů nemá na obchodní výsledky velký efekt. Jsou to však zdánlivé maličkosti, které v konečném důsledku dělají obrovský rozdíl. V malém měřítku změnu zřejmě nepoznáte. Pokud však máte stovky neorganizovaných poradců, vyděláváte sice, ale ne tolik, kolik byste reálně mohli.  


Mohlo by vás zajímat: TOP 30 pojišťovacích makléřů za rok 2017 v Česku dle oPojištění.cz


Activity management je způsob, jak naučit své lidi pracovat s časovými rezervami a zaplnit je obchodními aktivitami. Právě vytížení poradce je jedním z ukazatelů, který vám napoví, jak velkým profesionálem váš člověk je. Zároveň také ukáže případný prostor pro jeho další rozvoj.

Účinný nástroj, v němž s activity managementem pracujete, je česká aplikace FreshFlow. Díky ní máte kontrolu nad stávajícími obchodníky, oni zase perfektní přehled o svých klientech. Také nováčky v oboru díky standardizovaným postupům učíte mnohem rychleji.

FreshFlow 1

Jak to funguje?

Většina společností má již léta zažitou práci s nějakým CRM systémem. Jeho používání je však často složité a hůře se s ním operativně zachází. Obchodník do něj musí zapisovat své schůzky a jejich výsledky, a zároveň si vést svůj kalendář. V CRM má obchodník obrovskou databázi kontaktů. Práce s nimi je ale vzhledem k množství dat tak složitá, že poradce spíše odrazuje, než aby mu pomáhal.

Snadno se tak může stát, že jej vaši obchodníci používat nechtějí. A právě v takové situaci dovede pomoci FreshFlow. Funguje jako pomyslná nástavba na CRM, která čerpá z databáze, ale veškeré úkony provádíte v intuitivním rozhraní, které je možné přizpůsobit na míru vaší firmě.


Mohlo by vás zajímat: Životní pojištění nemá v nejbližších desetiletích alternativu


Každý obchodník potřebuje mít přehled a k ruce šikovného pomocníka, který mu usnadní práci. Na to manželé Rosovi, kteří FreshFlow před sedmi let zakládali, mysleli do posledního detailu. Osobně se totiž setkali s tím, že obchodníci v této branži musí často složitě koordinovat svoje aktivity a manažeři zároveň nemají možnost, jak bez zbytečného klikání a složitostí sbírat cenná data o efektivitě týmu. FreshFlow umožňuje obojí a vzhledem k aktivnímu vývoji ještě mnoho dalšího.

FreshFlow 2

Je to snadné. Obchodníci si i nadále vedou svůj kalendář, jako byli doposud zvyklí. Místo papírového či Google diáře však používají sdílený on-line kalendář FreshFlow, do něhož specifickým způsobem zaznamenávají nejenom práci, ale mohou i svoje osobní aktivity. Z jejich pohledu se téměř nic nezmění, manažer naopak uvidí rozmanité statistiky výkonnosti jednotlivých poradců. Díky tomu dovede ocenit schopné obchodníky, nebo naopak společně zapracovat na činnostech, ve kterých se tolik nedaří.

Klíčovou aktivitou poradců jsou telefonáty, jinak řečeno leady. Poradce díky mobilní aplikaci pracuje s výběry v intuitivním menu a pomocí předdefinovaných možností zadává výsledky. Z nich se pak opět automaticky tvoří detailní statistiky, které má k dispozici obchodník samotný, ale také manažer.

FreshFlow 3Tím vším se daří zvýšit aktivitu týmu. Management společnosti může pomocí FreshFlow připravit poradcům cílené kampaně či leady a realizovat incentivu v úspěšnosti a produktivitě. Poradce přitom může vše vyřídit a zaznamenávat jen pomocí svého telefonu. Díky mobilní aplikaci nepotřebuje sedět u počítače.

Byznysové výsledky mluví za vše

Není potřeba zdůrazňovat, jak moc většině společností chybí data o telefonátech a schůzkách poradců s klienty. Ve FreshFlow se tyto aktivity průběžně automaticky zaznamenávají. Kdykoli tak vidíte kompletní historii vztahu s konkrétním klientem či potenciálním spolupracovníkem. FreshFlow se tím stává cenným partnerem a zdrojem dat pro společnosti v pojišťovnictví a finančním poradenství.

Pro velké pojišťovací společnosti a poradenské firmy je efektivní kontrola a dohled nad plněním jejich obchodní strategie nezbytná. A že to celé s FreshFlow výborně funguje, potvrzují skvělé reference z obchodních sítí napříč trhem, které již tento systém plně využívají.

 

Zdroj: FreshFlow

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články