„WhatsApp patří celosvětově k nejpopulárnějším a nejrychleji rostoucím komunikátorům a jeho popularita stoupá i v České republice. Z našich statistik navíc plyne, že více než polovina klientů při hledání informací o našich službách využívá právě mobilní telefon. I proto jme se rozhodli klientům nabídnout možnost komunikaci s námi ještě více zjednodušit“ říká Kateřina Vencbauerová, marketingový koordinátor Europ Assistance.
Mohlo by vás zajímat: V Praze letos na silnicích umírají téměř výhradně chodci
Tento komunikační kanál je zatím v pilotním provozu v pracovní době. Cílem je vyzkoušet zájem klientů o využívání WhatsAppu a nastavit potřebné procesy pro úspěšné nasazení do non-stop provozu.
„Již před několika lety jsme klientům jako jedni z prvních nabídli možnost komunikovat s námi v případě asistenčních událostí prostřednictvím Skype. Věřím, že testování WhatsAppu v prostředí Europ Assistance dopadne na výbornou a tento nástroj komunikaci s námi při řešení událostí v zahraničí ještě více usnadní“, dodává Kateřina Vencbauerová.
Komentáře
Přidat komentář