O2 získalo od ČNB licenci pojišťovacího agenta. Chystá se pojišťovat auta a majetek.


			O2 získalo od ČNB licenci pojišťovacího agenta. Chystá se pojišťovat auta a majetek.

Telekomunikační operátor O2 oznámil, že se chystá vstoupit do pojistného byznysu. V minulosti v něm figuroval prostřednictvím spolupráce s pojišťovnami ve skupině PPF. Nyní chystá vlastní produkty napojené na jeho „Big Data“.

Společnost O2 spadající pod finanční skupinou PPF Petra Kellnera získala licenci od České národní banky, aby mohla působit v pojišťovnictví. Generální ředitel O2, Tomáš Budník v rozhovoru pro Hospodářské noviny potvrdil, že operátor chystá představit vlastní pojistné produkty skrze divizi O2 Financial Services (regi.číslo: 228938PA).

Hledáme na trhu příležitosti, které s telekomunikacemi souvisejí, příležitosti, kde můžeme využít big data nebo naše know-how, jak účtovat klienta, jak ho oslovit a obsluhovat," vysvětluje Budník v rozhovoru pro HN. a to již v první polovině tohoto roku.

O2 již v květnu loňského roku začala nabízet cestovní pojištění, které bylo propojené s geolokací klientů a produkt jim byl aktivován, jakmile překročili hranice státu. Samotné pojištění však pocházelo od Maxima pojišťovny, která je rovněž ve skupině PPF.  Operátor také přiznal spolupráci s Allianz a jejím pojištěním „Jezdím málo, platím málo“.


Čtěte také: Názor: Aby O2 prodávala pojištění? Nepatřičné!


Zatímco dosud jsme prodávali jen co-brandovaný produkt, teď se posouváme do situace, kdy budeme licencovaný hráč s vlastními pojišťovacími produkty, u kterých si vždy budeme sjednávat spolupráci s konkrétní pojišťovnou pro zajištění průběhu pojistné události," říká Budník.

Generální ředitel zatím nechtěl říci, se kterými pojišťovnami bude firma na jednotlivých nabídkách spolupracovat. „Toto vždy vybíráme i podle aktuální situace na trhu. Každá pojišťovna má apetit na jiné typy pojištění, protože je v nějakém segmentu třeba slabá, takže logicky pak podmínky mohou být lepší i pro nás. Nelze říci, že existuje jedna pojišťovna, která se nám hodí pro všechny pojišťovací produkty," dodal šéf O2.

Mezi plánované produkty O2 bude patřit například pojištění domácností, kde může operátor oslovit až 800 tisíc klientů s jeho internetem.


Mohlo by vás zajímat: Luděk Menčík: „Firmy, které jsou schopné rychle zpracovat informace, budou vítězi“


 

Zdroj: iHNed.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články