Štěpán Bártl: Díky INSIA dokážu lépe obsloužit své klienty


			Štěpán Bártl: Díky INSIA dokážu lépe obsloužit své klienty

Přinášíme vám exkluzivní rozhovor s mladým nadějným koordinátorem Štěpánem Bártlem, členem makléřské sítě INSIA. Štěpána se nám podařilo vyzpovídat na produktovém dni INSIA, který byl zaměřený na trendy v občanském majetku. Produktový den proběhl po dlouhé covidové pauze konečně naživo, v prostorách hotelového komplexu Wellness Hotel Step. V rozhovoru se dozvíte, jak se odrazila pandemie koronaviru na byznyse Štěpána Bártla, co se změnilo v chování klientů a jaké má plány do budoucna.

Co říkáte na to, že jsem se konečně mohli po delší době setkat osobně?

Online svět byl fajn, ale osobní setkání je příjemnější a myslím si, že nám to všem přidá trošku víc do té komunikace. Celkově se musím se přiznat, že na produktovém dni Trendy v občanském majetku se mi líbí zatím moc, je to můj první Produktový den a předčil moje očekávání.

Jak konkrétně proměnila pandemie koronaviru váš byznys?

Pandemie koronaviru náš byznys ovlivnila ze začátku hodně, ale pak jsme se přizpůsobili, změnili přístup a otevřelo se před námi spoustu nových příležitostí.


Mohlo by vás zajímat: Pojišťovna VZP vystupuje z České asociace pojišťoven


Jak se změnilo během pandemie chování klientů, pozorujete nějaké změny?

Chování klientů je hodně odlišné, určitě víc řeší, kam dávají peníze. Někdo by si mohl myslet, že se kvůli koronaviru lidé méně pojišťovali a my kvůli tomu měli méně obchodů, ale řekl bych, že to bylo naopak. Sice teď pracujeme trošku jinak, je to ještě pečlivější práce, ale obchodů je plus mínus stejně.

Jaké máte plány do budoucna? Na co se hodláte ve Vašem byznyse zaměřit?

Do budoucna bys se chtěl zaměřit hlavně na rozšíření svého týmu. Chtěl bych, aby se mnou spolupracovalo více lidí. A určitě bych se chtěl zaměřit i na svět hypoték, ten mě hodně táhne.

Co děláte pro to, aby se rozšiřoval váš tým?

Často o tom mluvím mezi svými známými, kterým jsem se díky tomu už dostal do povědomí. Začal jsem kvůli tomu budovat i sociální sítě. Sice mě čeká ještě hodně práce, než to bude podle mých představ, ale je to na dobré cestě. Rozhodně se na to chci zaměřit do budoucna.


Mohlo by vás zajímat: Inflace přehledně. Neukrajuje jen z úspor, ovlivňuje i pojištění nebo dluhy


Co říkáte na spolupráci s INSIA?

Dříve jsem dělal pod pojišťovnou, kde je omezená nabídka produktů, a i když to pro mě byla skvělá zkušenost, v INSIA mám mnohem více možností. Můžu tak svým klientům ušít pojištění na míru z mnohem širší palety produktů. Díky tomu, že INSIA spolupracuje s MARSH, největším makléřem na světě, tak mohu vybírat z nabídek mnoha různých pojišťoven a bank, takže v tomhle ohledu se to nedá srovnávat. Sem rád, že se mi díky této spolupráci daří plnit všechny potřeby a požadavky mých klientů.

Máte nějaké životní motto, kterého se držíte?

Rád bych všem popřál, ať se jim daří jak v profesním, tak v osobním životě. Hlavně ať jsme všichni zdraví a máme se krásně. A co se týče motta, tak to zní – každá chyba je příležitostí se něčemu naučit!

Zdroj: INSIA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články