„Přejmenováním na ERGO realizujeme koncernovou strategii jednotného vystupování na všech trzích. S tím je samozřejmě spojeno i nové vnímání značky a zlepšení služeb pro klienty. Pro český trh plánujeme rozšíření naší nabídky o pojištění podnikatelských rizik“ řeklPavel Chmelík, předseda představenstva ERGO pojišťovna, a. s.
Česká společnost ERGO spravuje portfolio přibližně 60 000 klientů se zaměřením na privátní a firemní klienty. V nabídce má především životní a úrazové pojištění, pojištění majetku a cestovní pojištění. Společnost se také svým produktem „Welcome“ specializuje na soukromé zdravotní pojištění cizinců. Produkty jsou nabízeny samostatnými obchodními zástupci, Volksbankou, Zdravotní pojišťovnou Ministerstva vnitra České republiky, ERGO Pro a dalšími obchodními partnery.
S novou značkou ERGO klienti získají možnost vyřídit změny pojistné smlouvy a nahlásit škodné události online přes internet. Právně dojde ke změně obchodního názvu z VICTORIA VOLKSBANKEN pojišťovna, a.s., na ERGO pojišťovna, a.s. To znamená, že veškeré smluvní obsahy a podmínky pro klienty a obchodní partnery zůstávají beze změny.
Komentáře
Přidat komentář