Vítězem soutěže Pojišťovna roku se u makléřů stala jednoznačně Allianz


			Vítězem soutěže Pojišťovna roku se u makléřů stala jednoznačně Allianz
1.12.2020 Pojistný trh

Nejlepší pojišťovnou posledních dvou let je z pohledu makléřů Allianz pojišťovna. Zcela totiž ovládla prestižní anketu Pojišťovna roku Asociace českých pojišťovacích makléřů, ČAP a specializovaného portálu opojisteni.cz. Zlato získala ve čtyřech kategoriích z pěti. Počínaje životním pojištěním, přes autopojištění a pojištění občanů až po pojištění průmyslu a podnikatelů. Nejlepším specializovaným pojistitelem se navíc stala úvěrová pojišťovna Euler Hermes, která je součástí skupiny Allianz. Letošní zcela jednoznačné vítězství v soutěži Pojišťovna roku je dalším potvrzením kvalitních produktů a služeb Allianz pojišťovny.

Loňské vítězství obhájila Allianz v kategorii Životní pojištění. Velký skok z pátého na první místo se jí povedl v autopojištění a ze třetího na první místo se posunula i v kategoriích pojištění průmyslu a podnikatelů a pojištění občanů, které v praxi zahrnuje majetkové pojištění domů a domácností.


Mohlo by vás zajímat: Anketa Pojišťovna roku 2019–2020: Jubilejní ročník ovládla Allianz


Dvojnásobný úspěch je to proto, že nejde jenom o jubilejní 20. ročník této ankety, ale také o její dva ročníky najednou, neboť kvůli koronavirové pandemii bylo hodnocené období prodloužené a zahrnovalo jak rok 2018, tak i tři čtvrtiny roku 2020.


Mohlo by vás zajímat: Tomáš Nidetzký: Pojistný trh je stabilní a solventní


Současně stojí za připomenutí, že v minulosti už se dva její zástupci stali Osobnostmi pojistného trhu. Úplně prvním nositelem tohoto titulu byl Luděk Menčík, tehdejší generální ředitel AIG pojišťovny a současný manažer makléřského pojištění Allianz. Druhým se pak stal Jiří Charypar, který byl zakladatelem české pobočky Allianz a dlouholetým členem jejího představenstva.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Makléři preferují balíčkové produkty

Zdráhal,  2. 12. 2020

Čtu to tak, že v autopojištění a v privátním majetkovém pojištění mají makléři rádi balíčkové produkty. Allianz má 3 varianty majetku a 4 varianty vozidel. Je to snadné na prodej, nemusí se nic nastavovat, dobře se to prodává na dálku. V okolí mám spíše kolegy, kteří chtějí flexibilní produkt, ale to nehraje s výsledkem ankety. Nějak tomu nerozumím :)

RSS

Související články