Bude spojení Allianz, Apple a Cisco fungovat?


			Bude spojení Allianz, Apple a Cisco fungovat?

Ve světě pojištění vzniklo významné partnerství. Mnichovský pojišťovací koncern Allianz uzavřel dohodu o spolupráci s telekomunikačními společnostmi Apple a Cisco zejména při prodeji kybernetického pojištění.

Klienti obou amerických telekomunikačních společností obdrží podle informací Allianz kybernetické pojištění za výhodnějších podmínek, což znamená například s nízkou spoluúčastí nebo bez spoluúčasti. Allianz si od této spolupráce slibuje, že si takto otevře nový prodejní kanál pro klienty – podnikatele. 

Tento záměr má reálný základ, vždyť jen společnost Cisco měla v roce 2015 obrat zhruba ve výši 50 mld. USD a je jasné, že její komunikace s klienty může přinést Allianz nové pojistné smlouvy. Pokud jde o společnost Apple, není asi zapotřebí dodávat další informace, snad jen – v roce 2011 měla společnost Apple celosvětově 217 mil. klientů, kteří využívali její přístroje nebo služby, v roce 2017 to již bylo 664 mil. klientů a v roce 2020 to má být 769 mil. zákazníků.


Mohlo by vás zajímat: Seminář „Compliance v pojišťovnách“: Aktuální rizika a výzvy


Součástí zmíněné spolupráce má být rovněž pojišťovací makléř AON. Podle dostupných informací si společnosti Cisco a Apple, jež budou získávat pojistné smlouvy pro Allianz, chtějí nechat od Aon prověřit své ochranné mechanizmy. Někteří experti uvádějí, že trh kybernetického pojištění čeká enormní růst. V roce 2020 by mohlo celosvětové pojistné dosáhnout až 20 mld. USD a v roce 2023 by mohlo být kybernetické pojištění prý tak běžné, jak je nyní pojištění pro případ požáru.

AON je přední globální pojišťovací makléř, který může být významným přínosem pro prodejní aktivity Cisco i Apple v oblasti kybernetického pojištění. AON nabízí své odborné služby v oblasti pojištění rizik, penzijního a zdravotního pojištění. Jeho 50 000 zaměstnanců působí ve 120 zemích, kde nabízejí díky využití vhodných údajů a analytiky odborná řešení ke snížení volatility a zlepšení výkonu firem klientů. 42 % jeho výnosů je produkováno v USA (jen 14 % v UK) a 42 % výnosů je dosahováno v oblasti pojištění podnikatelů.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články