„Globus jako první hypermarket v Česku přišel na trh s kompletní nabídkou finančních produktů. Kromě stávajících spotřebitelských úvěrů na splátky, kreditních karet či osobních půjček byla zákazníkům nabídnuta také možnost sjednat si některý z pojistných produktů Allianz pojišťovny,“ uvedl Darek Filip, ředitel Útvaru rozvoje obchodních aktivit společnosti Cetelem. „Výhodou pro zákazníky přitom stále zůstává, že je tato služba dostupná v hypermarketech jak ve večerních hodinách, tak i o víkendech,“ doplnil D. Filip.
Nejčastějším pojistným produktem, který si Češi prozatím sjednali, bylo cestovní pojištění, dále pak povinné ručení a havarijní pojištění. Nejvíce toho využili klienti v Chomutově, dále pak v Praze, kde bylo nejvíce pojistných smluv uzavřeno v hypermarketu na Zličíně.
Marketingové noviny
Komentáře
Přidat komentář