Buďte efektivní díky byznysovému nástroji pro pojišťovací poradce a obchodníky


			Buďte efektivní díky byznysovému nástroji pro pojišťovací poradce a obchodníky

Jak dovést tým k větší aktivitě? Jak vyhodnotit přínos jejich obchodní činnosti a výnosně pracovat s informacemi o klientech? A jak rychle zaučit nováčky? Každé jak má svoji odpověď, která leží v intuitivním nástroji pro activity management. Seznamte se s FreshFlow, které pomůže nejen při navolávání, ale v efektivitě celého vašeho podnikání.

V poradenském a pojišťovacím byznysu potřebujete z klientské databáze vytěžit co nejvíc obchodních příležitostí. Navolávat, chodit na schůzky a evidovat všechny aktivity. Zapisování do diáře ale nestačí. Pokud chcete mít okamžitě k dispozici přehledy i statistiky u klientů, musíte mít chytřejší systém. Takový, který vám umožní strukturovaným a zároveň velmi jednoduchým způsobem evidovat výsledky.


Mohlo by vás zajímat: ZDPZ: Účinnější ochrana spotřebitele a cesta k vyšší kredibilitě sektoru


Co všechno dokáže jediný diář?

Online nástrojem, kde můžete snadno pracovat s activity managementem, je například česká online aplikace FreshFlow. Máte kontrolu nad svými obchodníky a oni zase přehled o klientech. Nováčky také rychle naučíte standardizované postupy a ušetříte tím spoustu času a peněz.

„Platforma FreshFlow prokázala, že je mocným nástrojem v řízení obchodní sítě,“ říká Petr Kopřiva, Head of Multichannel Marketing and Customer Care ze společnosti NN Životní pojišťovna.

A pokud si i vy alespoň na jednu z následujících otázek níže odpovíte ano, nemělo by vám FreshFlow proklouznout mezi prsty.

  • Využíváte službu navolávání schůzek pro své obchodníky, ať již interní či externí call centra, případně telefonist(k)y?
  • Potřebujete obchodníkům zaplnit diář schůzkami?
  • Chcete mít strukturovanou online zpětnou vazbu a kdykoliv kompletní přehled o úspěšnosti schůzek nebo kampaní?
  • Oceníte, když budou mít obchodníci v diáři nejen schůzky, ale také kontakty na klienty a historii schůzek?

FreshFlow je nástroj, se kterým můžou jednoduše pracovat obchodníci, pracovníci call centra nebo management, který hlídá efektivitu. Nemusíte přitom měnit váš stávající CRM systém. FreshFlow může fungovat nezávisle nebo se na něj jednoduše napojí.


Mohlo by vás zajímat: Martin Žáček: IDD na denní bázi bude výzvou pro rok 2019


Naplňte diáře obchodníků byznysovými aktivitami

Svým obchodníkům můžete díky FreshFlow sami snadno plánovat schůzky například prostřednictvím vašeho call centra, případně pověřené osoby – telefonist(k)y. A velmi rychle jim můžete předat potřebné informace.

Telefonist(k)a má k dispozici náhled do kalendářů osob, kterým schůzky navolává. Díky tomu dovede vytěžit maximum z časových možností a kapacit daných obchodníků. V situaci, kdy má potenciální nový klient na druhé straně telefonu zájem o služby vaší společnosti, může telefonist(k)a ještě během hovoru domluvit schůzku s konkrétním obchodníkem. V databázi totiž může vyhledávat podle PSČ, v jehož okolí působí určití poradci. Díky náhledu na diáře obchodníků tak sdělí klientovi kromě termínu i jméno poradce, se kterým se osobně setká nebo bude později mluvit.FreshFlow GRAF 1

Obchodník dostane pozvánku na schůzku a kontakt na klienta. Kontakt bude označený příslušným štítkem, pod kterým se poradci zobrazí i v mobilní aplikaci a bude také obsahovat informaci od operátora. Tou může být například to, že pan Novák má životní pojištění u pojišťovny Neštěstí a uvažuje o změně.

Jakmile schůzka skončí, poradce ke schůzce zadá její výsledek, a to pouhým výběrem z nabízených možností. Těmi jsou například: Schůzka proběhla a bude další, Schůzka neproběhla (klient nepřišel) a podobně. Tato informace okamžitě doputuje až k vám.


Mohlo by vás zajímat: Evoluce českého veřejného zdravotního pojištění


Současně v okamžiku, kdy poradce zadá strukturovanou zpětnou vazbu, dostane kontakt automaticky nový štítek, například Rozpracováno, Volat, Neúspěch atd. Obchodník tak má stále přehled o svých zpracovávaných kontaktech a o tom, jakou akci vyžadují. A nejen obchodník, ale také centrála nebo nadřízení tak online vidí potřebné informace o chodu byznysu. Tyto informace se mohou dále sbíhat v dashboardech, které měří úspěšnost a výtěžnost takto domluvených schůzek.

Výsledky jsou rozhodující 

Není potřeba zdůrazňovat, jak moc většině společností chybí data o telefonátech a schůzkách poradců s klienty. Ve FreshFlow se tyto aktivity průběžně automaticky zaznamenávají. FreshFlow se tak stává cenným partnerem pro společnosti v pojišťovnictví a finančním poradenství.

Zdroj: Freshflow

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

Související články