Renomia vstupuje na B2C online trh s porovnávačem SURI


			Renomia vstupuje na B2C online trh s porovnávačem SURI

Makléřská společnost Renomia koupila 80% podíl ve společnosti PFP s.r.o., která provozuje internetové porovnávače jako je srovnator.cz, nebo povinne-ruceni.com a skrze novou dceřinou společnost založila internetový porovnávač zaměřený na rodinné finance.

Nový portál se jmenuje SURI a jeho výkonným ředitelem byl jmenován Pavel Jechort, který rovněž vede portál srovnator.cz a má zkušenosti z pojišťovny Allianz, ve které působil jako marketingový ředitel.

SURI má za cíl revidovat všechny smlouvy svých klientů a kontinuálně jim hledat a nabízet výhodnější nabídky na trhu. Nový online pomocník se bude zaměřovat jak na pojištění, tak na finanční, energetické a komunikační služby. 

SURI má fungovat nejen jako vyhledávač nejvýhodnějšího pojištění a dalších služeb, ale také jako revizor stávajících smluv, kdy klienta včas upozorní, pokud se objeví výhodnější nabídka nebo brzo končící smlouva", popisuje službu Pavel Jechort.

Nabídky pojišťovacích produktů a dalších finančních služeb SURI vyhledává na základě vlastního algoritmu, SURI indexu, který kombinuje několik proměnných a doporučí tak optimální variantu pro konkrétního zákazníka na základě jeho požadavků.

Portál nabízí porovnání nejen cestovního pojištění, majetkového pojištění, ale pracuje i s konsolidací půjček, která však probíhá interně v Renomii, v rámci její další dceřiné společnosti Britanika.

Porovnávač chce navíc porovnávat i telefonní tarify, tarify dodavatelů energií, a to ve spolupráci s firmou eCentre, největším pořadatelem veřejných aukcí. Klienti SURI budou součástí širší dražby a získají tak výhodu z objemu vydražených smluv.

Zdroj: oPojištění.cz

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články