AXA a Allianz se umístily v žebříčku TOP 100 nejlepších značek světa


			AXA a Allianz se umístily v žebříčku TOP 100 nejlepších značek světa
7.10.2016 Pojistný trh

AXA a Allianz se jako jediné dvě pojišťovny umístily v letošním žebříčku Interbrand's Top 100 Best Global Brands v roce 2016. Hodnota AXA podle hodnocení vzrostla o 14 % na 40,579 milionů dolarů, zatímco Allianz o 12 % na 9,528 milionu dolarů.

AXA se současně stala první pojišťovnou, která se v tomto pravidelném žebříčku, umístila osm krát v řadě. Letos se umístila na 46 místě. Allianz se umístila na 51. místě ze sta.

Podle Interbrands, drží AXA 16. místo v nejrychleji se rozvíjejících se značkách. Hned po Facebooku, kterému hodnota značky vzrostla meziročně o 48 % a umístil se první. Druhý byl Amazon (33 %), třetí Lego (25 %) a následovaly značky jako Nissan, Adobe, Starbucks, Zara, MINI, Porshe, Mercedes-Benz, Huawei, Hermes, Adidas, PayPal a Audi. Z pohledu růstu je Allianz na 22. místě.

Podle metodologie Interbrand's musí být firmy skutečně globální, musí mít působnost napříč kontinenty a kulturami a růst na všech vyspělých trzích. Přesněji to znamená:

  • Minimálně 30 % jejich příjmů musí pocházet ze země, ze které pochází.
  • Musí mít účast na trzích v Evropě, Asii a Severní Americe a zároveň na trzích teprve se rozvíjejících.
  • Musí poskytovat dostatečně podrobné a pravdivé údaje o hospodaření společnosti.
  • Ekonomický zisk značky musí být očekáván v kladných hodnotách v delším časovém horizontu.
  • Značka musí mít veřejný profil a povědomí napříč všemi hlavními ekonomikami světa.

TOP100

Zdroj: interbrand.com

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články