Jedna z největších amerických pojišťoven, MetLife připravuje globální změnu svého loga, image a celkového vnímání své značky. Po více jak 31 letech tak zmizí již ikonický pes Snoopy, který byl několik desetiletí maskotem pojišťovny.
Postavičku Snoopyho a jeho gang vytvořil Charles M. Schulz v padesátých letech minulého století a MetLifem byla adoptována jako tvář společnosti v roce 1985. Snoopy býval dříve na všech tištěných předmětech, v TV reklamách, na marketingových materiálech, nyní jej nahradí strohý text.
„Se Snoopym jsme přišli před třiceti lety, abychom naší pojišťovnu udělali více přátelskou a vlídnou v časech, kdy pojišťovny byly všeobecně přijímané jako chladné a odměřené,“ říká Esther Lee, marketingová ředitelka MetLife. „Snoopy pomohl nastartovat náš byznys a nastavit tak správnou image“, dodává. „České republiky se změny budou týkat až v roce 2017“, komentovala rebranding Tereza Kůželová, tisková mluvčí české pobočky MetLife.
Logo MetLife dříve
MetLife se nyní začíná stále více zaměřovat na korporátní klienty a i proto si nechala vypracovat nové corporate identity, které lépe vystihne vizi pojišťovny. Společnost se rozhodla pro nejvíce viditelnou změnu za poslední dekády.
Nový vzhled byl postaven jako čistý, moderní a estetický. Přináší moderní modrou a zelenou v symbolu partnerství reprezentovaného písmenem M.
Logo Metlife od roku 2017
Komentáře
Přidat komentář