„V oblasti Karibiku máme asi 150 klientů, kteří se obracejí na naši asistenční linku, aby si prodloužili cestovní pojištění. Vyšli jsme těmto požadavkům vstříc a všechny cestovatele můžeme ujistit, že mají automaticky prodloužené cestovní pojištění po dobu katastrofou vynuceného setrvání na místě zdarma,“ říká produktová manažerka Allianz Libuše Krčmářová.
Mohlo by vás zajímat: „Biblický“ Harvey: Škody přesáhnou 125 miliard dolarů
„Klientům evakuovaným kvůli hurikánu Irma navíc proplatíme náklady, které byli nuceni vynaložit na náhradní či prodloužené ubytování, po nezbytně dlouhou dobu v limitu 2000 Kč na den,“ dodává Libuše Krčmářová.
Podobnou situaci řešila Allianz i v dubnu 2010, kdy po erupci sopky Eyjafjallajökul na Islandu zcela zkolabovala letecká doprava. I tehdy poskytla pojišťovna svým klientům kompenzaci v souvislosti s vynuceným prodloužením pobytu.
Komentáře
Přidat komentář