„Neslyšící mají velký problém při jakémkoli jednání s úřady, a s finančními institucemi obzvlášť. Proto jsme rádi, že jsme první pojišťovnou na trhu, která se i beze slov dokáže představit neslyšícím klientům a stručně je seznámit i s produktovou nabídkou,“ uvádí specialistka produktového marketingu Veronika Línová, která se na přípravě videa podílela.
Neslyšící si mohou u Allianz sjednat stejné produkty jako slyšící občané. Na jednání s nimi je Allianz pojišťovna z minulosti připravena, byť neprobíhá příliš často. „Hovor s asistentem překládajícím neslyšícímu řešíme zhruba jednou do roka,“ říká Tereza Nyklíčková, vedoucí jednoho z týmů Zákaznické linky Allianz. „V případě potřeby jsme schopni zajistit plně individuální přístup,“ dodává.
Krátký snímek ale není prvním krokem, jež pojišťovna udělala směrem do světa, kde se komunikuje prostřednictvím znakového jazyka. Během letošních Velikonoc si pozvala pekaře z Tiché kavárny, kteří pro zaměstnance pojišťovny přichystali 300 výtečných snídaňových balíčků. Výdělek z nich pak zdvojnásobil Allianz nadační fond, a tak si Tichá kavárna přivydělala téměř 35 tisíc na zakoupení nového automobilu, který bude její dobroty rozvážet dalším zákazníkům.
Komentáře
Přidat komentář