Ve svých řadách má Allianz totiž cizince, zvládající pojišťovnictví v angličtině, ale také v němčině, ruštině, španělštině, rumunštině nebo srbochorvatštině. S lidmi, kteří nemluví česky, tak dokáží nejenom uzavírat pojistky, ale současně jim pomáhají při řešení pojistných událostí nebo vysvětlují často složitou pojišťováckou terminologii. V současnosti už jich má přes tisícovku a jejich počet stále roste.
„Naši specialisté pocházejí z komunity cizinců, takže perfektně znají její potřeby,“ vysvětluje vedoucí mezinárodního týmu obchodníků Allianz pojišťovny Eva Nagajová. Sama své první pojistky dělala v angličtině a brzy pochopila, že pojištění domácností, domů nebo vozidel předpokládá nejenom výbornou jazykovou a odbornou výbavu, ale také schopnost vcítit se do situace těch, kteří dočasně žijí v České republice a pro které není čeština mateřským jazykem. Nejčastěji přicházejí do Allianz pro pojištění majetku, aut a doplňkové penzijní spoření.
Mohlo by vás zajimat: Ivan Špirakus: Trpělivost je klíčový znak pojišťováka
Součástí tohoto týmu je například Carolina Davis z Chille, která bydlela v USA a poté studovala v Rumunsku, kde pracovala pro britskou pojišťovnu. Dnes žije v Praze a pojišťovnictví zvládá jak ve své rodné španělštině, tak i angličtině a rumunštině. Její kolegyně Naďa zase přišla z petrohradského komunikačního střediska ruské pojišťovny, Martin se zaměřuje na německy mluvící klienty apod.
Zahraniční odborníci, kteří dočasně pracují v České republice, si Allianz vybírají především kvůli tomu, že ji znají ze svých zemí. Pojišťovna, působící ve více než 70 státech, kde má přes 86 milionů klientů, pro ně představuje bezpečný přístav i v zemi jejich dočasného působiště. Protože také v Čechách cítí odpovědnost za svěřený majetek a chtějí mít dobře uložené penzijní připojištění.
Komentáře
Přidat komentář