AXA: Klienti dávají přednost online komunikaci


			AXA: Klienti dávají přednost online komunikaci
27.7.2018 Tiskové zprávy

AXA jako jedna z prvních pojišťoven v České republice a na Slovensku umožnila svým klientům řešit pojistné události v životním pojištění online. Klienti tuto inovaci využívají stále více. 

V České republice se totiž od začátku roku vyřešilo online 52 % pojistných událostí v životním pojištění, na Slovensku pak 47 %. Díky inovativní formě komunikace se doba likvidace pojistných událostí v životním pojištění zkrátila na polovinu.

Trend digitalizace se nevyhýbá ani pojišťovnictví, lidé chtějí co nejvíce požadavků vyřešit co nejrychleji a nejpohodlněji online. Proto AXA spustila loni v létě online aplikaci speciálně vyvinutou pro český a slovenský trh, která jejím klientům umožňuje nahlásit pomocí jednoho formuláře více událostí životního pojištění najednou (např. hospitalizaci, pracovní neschopnost, trvalé tělesné poškození, respektive chirurgický zákrok).


Mohlo by vás zajímat: SOLUS: Počet osob s dluhem po splatnosti klesl k hranici 7 % občanů ČR


Axa-Infografika-Online

Rostoucí podíl těch, kteří volí tuto cestu komunikace, dokazuje, že tato inovace byla krokem správným směrem. Během prvního půl roku od spuštění aplikace v létě 2017 využilo tento pohodlný komunikační kanál 36 % klientů v České republice a 28 % na Slovensku.

Rostoucí trend pokračoval i v letošním roce – v Česku se v prvním čtvrtletím vyšplhal na 47 % a Slovensko zaostávalo pouze o pět procentních bodů. Po téměř roce provozu vyřídila AXA v Česku online již více než polovinu událostí, téměř 52 %. Na Slovensku dalo této moderní formě komunikace od začátku roku přednost 47 % klientů.

Klienti mohou potřebné dokumenty posílat přes internet z tabletů, mobilních telefonů a počítačů. Aplikace šetří čas, snižuje administrativní zátěž a umožňuje kdykoli získat aktuální informace o stavu řešení ohlášených pojistných událostí.

 


Mohlo by vás zajímat: Drobná autonehoda? Neztrácejte hlavu a dodržte šest pravidel


AXA navíc neustále pracuje na dalších dílčích inovacích, které klientům dále usnadňují práci. Přibylo například prediktivní vyhledávání adres, které urychluje vyplňování místopisných údajů, nebo funkce doplňující osobní údaje. Momentálně AXA připravuje řešení pro automatizaci výpočtu pojistného plnění při riziku hospitalizace. To zpracování nahlášených pojistných událostí ještě více urychlí.

„Před spuštěním online aplikace trvalo zpracování a likvidace pojistné události v životním pojištění přibližně dva týdny. Nyní je to pět dní a očekáváme, že její další rozšíření čas ještě zkrátí. K dnešnímu dni jsme díky elektronickému zpracování pojistných událostí ušetřili našim klientům 1,3 milionu korun – na poštovném, papíru a dalších nákladech. A to je krásný výsledek,“ doplnil Peter Socha, zástupce generálního ředitele skupiny AXA v ČR/SR.

vývoj podílu pojistných událostí vyřízených online

Zdroj: AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články