ČPP připisuje klientům podíly na zisku na smlouvách životního pojištění


			ČPP připisuje klientům podíly na zisku na smlouvách životního pojištění
2.7.2019 Tiskové zprávy

Česká podnikatelská pojišťovna (dále „ČPP“) dosáhla za rok 2018 zhodnocení ve výši 3 % u kapitálových produktů a v garantovaném fondu* v rámci produktů investičního životního pojištění dokonce zhodnocení ve výši 4 %.

Svým klientům, kteří mají uzavřenou smlouvu životního pojištění s běžně placeným pojistným, ČPP připisuje za rok 2018 ke kapitálové hodnotě pojištění zhodnocení ve výši 3 %. V porovnání s výší úroků dosahovaných např. u bankovních vkladů je dosahované procentuální zhodnocení stále vyšší.

ČPP připisuje svým klientům zhodnocení z podílu na výnosech pojišťovny i v rámci produktů investičního životního pojištění. Klientům, kteří své finance investovali v garantovaném fondu*, ČPP připsala za rok 2018 zhodnocení ve výši 4 %.


Mohlo by vás zajímat: Video: Jaká byla Pojišťovna roku 2018?


„Máme dobře nastavený proces inovací a zdokonalujeme naše produkty životního pojištění pravidelně každý rok. Životní pojištění by mělo v první řadě krýt rizika, která přináší každodenní život. Kromě toho ale umí i akumulovat finanční prostředky klienta na pozdější dobu i čerpat daňové výhody,“ uvedl ředitel úseku životního pojištění Marek Woitsch. „ČPP má na trhu pověst renomovaného a spolehlivého partnera, což potvrzuje řada ocenění nejen od veřejnosti, ale i od odborníků,“ doplnil Woitsch.

V životním pojištění ČPP meziročně rostla v roce 2018 o 11,4 %, zatímco trh zůstal prakticky na nule. V důležitém segmentu běžně placeného pojistného dokázala růst dokonce o 11,6 %, násobně tak v růstu překračuje celý trh již několik let po sobě. Počet pojistných smluv v portfoliu eviduje ČPP téměř 250 tisíc. Nejprodávanějšími produkty jsou investiční životní pojištění EVOLUCE PLUS pro dospělé a Štístko pro děti.

[16840] 

„Náš produkt investičního životního pojištění EVOLUCE PLUS odpovídá současným trendům na trhu v oblasti životního pojištění. Jeho výhodou je kupříkladu vstupní věk u vybraných rizik až do 70 let. Produkt může být nastaven jako rizikový, nabídka připojištění je značně široká a kryje různé životní situace. Zároveň je však produkt vhodný i pro ty klienty, kteří chtějí a pravidelně zhodnocovat své finanční prostředky,“ uzavírá Woitsch.


* Netýká se garantovaného fondu pro platbu zaměstnavatelem

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články