Cyklisté v nouzi oceňují asistenční služby Allianz. Jejich příběhy mluví za vše


			Cyklisté v nouzi oceňují asistenční služby Allianz. Jejich příběhy mluví za vše

Cyklistická sezóna je v plném proudu. Spolu s tím bohužel roste i počet úrazů, nehod cyklistů i krádeží jízdních kol. Klienti Allianz ale v takových případech nezůstávají na holičkách. Někteří z nich už mohli v praxi vyzkoušet asistenční službu pro cyklisty.

„Allianz nabízí asistenci pro cyklisty, která se vztahuje nejen na případnou nehodu, ale rovněž na situaci, kdy se kolo stane nepojízdným. Cyklista, který má nárok na asistenci, zavolá na naši linku a my mu zajistíme odvoz pro něj i jeho kolo do místa nejbližší opravny kol nebo na místo, které si sám určí. Asistence je součástí pojištění Domov, v jehož rámci lze sjednat i připojištění krádeže jízdního kola, pokud bylo řádně uzamčeno a krádež je doložena protokolem z policie, až do výše 30 tisíc korun,” říká Mirek Mazáč z Allianz.

Čtyřiadvacetiletá Petra z Prahy je na kole každý víkend, ale jak sama přiznává, neumí na něm téměř nic opravit: „Zvládnu jen nasadit řetěz, když mi spadne při řazení, ale to je vše. Vyměnit píchlou duši nezvládnu – nejde snad ani tak o techniku jako spíš o fyzickou sílu, zkoušela jsem to několikrát, ale nikdy se mi nepodařilo nasadit plášť zpátky do ráfku. Kdyby se něco stalo, nebudu zkoušet nasazování ani lepení. Rovnou volám Asistenci pro cyklisty, ať pro mě přijedou, naloží a hodí rovnou do servisu.“ 


Mohlo by vás zajímat: Multiorgánové selhání! Zraněná Češka bojuje v Egyptě o život


Jakub z Hradce Králové už musel asistenční služby využít: „Při přeskakování stromu mi po dopadu na zem praskla řídítka. Bylo to jak blesk z čistého nebe a pěkně jsem si narazil rameno. Přitom jsem nejel nijak závratně rychle. Tak nějak skončila moje první jarní jízda a mně nezbylo nic jiného než si sejít na nejbližší silnici a zavolat kluky z Asistence pro cyklisty. Naložili mne i s kolem a odvezli rovnou domů.“

„Asistenční služba ale nenahrazuje první pomoc cyklistům. V případě úrazů je třeba se vždy obracet na záchranné složky,“ upozorňuje produktová specialistka pojišťovny Monika Hotová.

Zdroj: Allianz pojišťovna a.s.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články