Zdenka Pelikánová, generální ředitelka DIRECT Pojišťovny, komentuje úspěšný rok slovy: „Naše výsledky jednoznačně ukazují potenciál přímého prodeje v České republice. V dnešní uspěchané době chtějí lidé šetřit svůj čas, a proto si stále častěji sjednávají svá pojištění přes internet či po telefonu. Kromě času navíc ušetří i peníze, a to díky tomu, že v ceně pojistného nejsou započteny žádné zprostředkovatelské provize ani náklady na pobočkovou síť. Ve Velké Británii se dnes přes přímé prodejní kanály prodává více než 50 % veškerého autopojištění. Vývoj v České republice tento trend potvrzuje.“
Dosavadní výsledky DIRECT Pojišťovny jsou důkazem měnícího se přístupu českých řidičů k pojištění vozidel. Potvrzují to také výzkumy agentury STEM/MARK, z nichž vyplývá, že již každý druhý český motorista by ke sjednání nové pojistky využil přímé prodejní kanály (tj. sjednání pojištění přes telefon nebo internet). Zájem o pojištění přes internet přitom již v dnešní době tolik nezávisí na věku či pohlaví. Například mezi motoristy ve věku 51 – 60 let upřednostňuje tento způsob sjednání pojištění každý třetí.
„Více než 70 % motoristů patří mezi aktivní uživatele internetu. Přímé prodejní kanály v současnosti využívá více než 10 % řidičů,“ podotýká Zdenka Pelikánová.
Měnícího se přístupu českých motoristů chce DIRECT Pojišťovna maximálně využít. Díky nápadité reklamní kampani ji u nás zná již každý druhý řidič (zdroj: STEM/MARK, DIRECT Awareness Tracking, únor 2008). U motoristů však ambiciózní plány DIRECT Pojišťovny zdaleka nekončí.
„Český trh má velký potenciál, který hodláme využít. Pojištění motorových vozidel je jen začátek, v budoucnu nabídneme také další pojistné produkty vhodné pro přímý model prodeje. Chceme být jedničkou na českém trhu přímého pojištění,“ prozrazuje dlouhodobou vizi společnosti Zdenka Pelikánová.
Komentáře
Přidat komentář