Za poslední dva roky nahlásili klienti Allianz za červenec a srpen téměř totožný počet dopravních nehod. V roce 2016 jich bylo 5657, loni pak 5517 s průměrným pojistným plněním v hodnotě 65 tisíc korun. Šlo především o drobné nehody, které nepramenily ani tak z agresivní jízdy jako z nepozornosti motoristů.
Jak správně postupovat při nehodě?
Pokud klienta Allianz pojišťovny postihne nehoda či porucha, měl by kontaktovat asistenční službu, která mu poradí, jak v danou chvíli postupovat, a dle potřeby za ním i přijede a poskytne náhradní vozidlo. Základní pomoc je zahrnuta u povinného ručení do výše 3 tisíc korun. Jestliže má řidič navíc i havarijní pojištění, celkově mu asistence kryje služby až do hodnoty 6 tisíc korun.
Mohlo by vás zajímat: Podcast: IDD všude, kam se podíváš
„Šest tisíc je sice velký limit, ale když se vám něco stane, musíte počítat s tím, že zaplatíte i výjezd asistenční služby. A nikdy nevíte, jestli se něco nepřihodí například na dálnici v Chorvatsku. Pokud pak sečtete všechny výdaje – výjezd, opravu na místě či odtah, budete ve větším klidu, když si k vašemu autopojištění připojistíte rozšířenou asistenci,“ doporučuje metodik pojištění majetku a vozidel Allianz pojišťovny Josef Šrut.
Komentáře
Přidat komentář