Vývojový tým vždy pracuje na více úkolech a část své kapacity má vyhrazenu na speciální "tajné" projekty, které pomáhají společnosti držet si přední místo v technologických inovacích. I díky těmto projektům mohou makléři v síti INSIA využívat technologii INSIA ID, která umožní přihlásit se do všech aplikací s jedním heslem. Nemusí si tak pamatovat různá hesla nebo si je psát na lístečky a lepit na monitor.
Jedním z těch náročnějších úkolů bylo vytvoření speciální aplikace pro telefony Android, která makléři umožní zobrazit jméno volajícího i pokud jej nemá uloženo přímo v telefonu. Aplikace YETI disponuje sdílenou databází kontaktů, kterou tvoří tisíce členů sítě a tak můžeme příchozí hovor rychle porovnat a zobrazit, kdo makléři zrovna volá. Speciální možností je uložit si k hovoru poznámku, která se automaticky přenese do systému YETI. Makléř pak má informaci na jednom místě, přímo na kartě klienta. Aby to nebylo málo, dopředu naplánovaný hovor může být automaticky připomenut v nastavený den. Pokud se tedy během hovoru s klientem makléř domluví na dalším zavolání za týden a nastaví si datum, YETI mu následně hovor sám připomene přímo v telefonu a umožní rovnou klientovi zavolat.
Bezpečnost a soukromí našich makléřů jsou pro nás důležité a tak není žádný z hovorů automaticky ukládán. O tom co se do YETI uloží, rozhodne makléř sám, žádný z jeho odchozích ani příchozích hovorů v YETI, ani nikde jinde, není možné automaticky najít.
Jsme přesvědčeni, že tato nová funkce pomůže makléřům v INSIA ještě lépe „držet“ slovo dané klientům i obchodním partnerům a přispěje tak ke kvalitním službám a dalšímu růstu jejích obchodů.
Komentáře
Přidat komentář