Hodnocení Pojišťovací makléř se konalo v rámci této prestižní soutěže již po šesté a mezi hlavní kritéria patřila kvalita podkladů dodávaných pojišťovně, úroveň komunikace Makléř – Pojišťovna a Makléř – Klient, správa pojištění, podpora kultivace trhu a jiné.
Hlasovat bylo možné do 30. dubna prostřednictvím on-line samostatných webových stránek www.pojistovnaroku.cz, dále stažením, vyplněním a zasláním anketního lístku organizátorům.
INSIA se umísťuje na předních pozicích opakovaně, obhájení stříbrné medaile si velmi cení a zároveň ho bere jako výzvu do budoucna.
Mohlo by Vás zajímat: Exkluzivní fotogalerie: Jaká byla Pojišťovna roku 2016?
„Velmi si tohoto ocenění ze strany pojišťoven vážíme,“ říká generální ředitel společnosti INSIA Ivan Špirakus a dodává: „Letošní rok je pro nás navíc významný tím, že na podzim oslavíme 25 let existence společnosti. Etablovali jsme se na českém i slovenském trhu a ocenění v takto prestižní soutěži od partnerů, s kterými jsme v každodenním kontaktu, je důkazem, že odvádíme dobrou práci. Zároveň si uvědomujeme výzvu s tímto hodnocením spojenou, tj. služby dále zlepšovat a přicházet s novinkami.“
V roce 2017 se INSIA hodlá ještě více zaměřit na digitalizaci procesů a nové nástroje ve spolupráci s pojišťovnami s cílem dosáhnout vyšší efektivity práce makléřů a kvalitnějších služeb klientům.
Více o společnosti na http://www.insia.cz/o-insia/
Komentáře
Přidat komentář