Klienti ČPP využívají asistenční služby stále častěji


			Klienti ČPP využívají asistenční služby stále častěji
31.1.2019 Tiskové zprávy

Počet asistenčních zásahů každoročně narůstá. Společnost GLOBAL ASSISTANCE, která poskytuje asistenci několika českým pojišťovnám, zaznamenala vloni 14% nárůst oproti roku 2017. „V roce 2018 jsme pro klienty ČPP realizovali celkem 31 933 zásahů, hlavně u pojištění vozidel. Důležitým ukazatelem kvality je u motoristické asistence například průměrná dojezdová vzdálenost odtahového speciálu. V našem případě tato vzdálenost činí 15,3 km k zásahu, což svědčí o široké síti zásahových vozidel a zároveň zkracuje čekací dobu klientů,“ říká Marek Jaroš, generální ředitel GLOBAL ASSISTANCE.

Ze statistik vyplývá, že řidiči na svých cestách potřebují pomoc asistenční služby třikrát častěji při poruše vozidla než v případě nehody. Nejčastěji vyjíždí asistence v letním, dovolenkovém období, a pak v zimě. Ze zahraničních zásahů jich polovina byla v sousedním Německu, které bývá často tranzitní zemí právě při cestách na dovolenou.

V pomyslném žebříčku nejčastějších komplikací, kvůli kterým řidiči volají motoristickou asistenci, je na prvním místě porucha motoru, následuje defekt pneumatiky a dále problémy se spojkou či převodovkou. ČPP v roce 2018 zajišťovala v zahraničí 2 367 zásahů.


Mohlo by vás zajímat: ČAP: Pojistný trh meziročně narostl o 6 miliard korun!


V poslední době se asistenční služby rozšiřují také do oblasti pojištění domácností, nemovitostí, ale i cestovního pojištění. Koordinátoři asistenčního centra jsou připraveni pomoci se zprostředkováním služeb elektrikářů, instalatérů, plynařů, sklenářů, topenářů a zámečníků. Při sjednání Domácí asistence plus poskytnou navíc také IT konzultaci.

„V rámci pojištění majetku jsme v roce 2018 zasahovali celkem u 1 963 případů,“ doplňuje informaci Marek Jaroš. V cestovním pojištění bylo nejvíce zásahů v Rakousku, v Itálii a Švýcarsku, příp. Francii. Obecně nejčastějším důvodem jsou nejrůznější úrazy, k nimž dochází při rekreačních aktivitách, ty představují až 30 % všech hlášených případů a jsou to např. odřeniny, tržné rány, podvrtnuté kotníky či pohmoždění končetin. K nejtěžším úrazům patří ty z dopravních nehod.

Asistenční služby zabezpečuje pro ČPP společnost GLOBAL ASSISTANCE a.s., tel. číslo 1220, s možností volání 24 hodin denně, s komunikací v českém jazyce i v případě volání ze zahraničí, tel. číslo +420 1220 nebo +420 266 799 779.

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články