Maskot dětského pojištění Medvídek oslovil 13 tisíc sportovců


			Maskot dětského pojištění Medvídek oslovil 13 tisíc sportovců
12.9.2018 Tiskové zprávy

Sport má důležité místo v komunikaci Pojišťovny VZP. Sázka na pohyb se vyplácí, to ukázal již 8. ročník tour Wannado Festivalu Sporťáček, kterého se zúčastnilo přes třináct tisíc návštěvníků.

„Byla to skvělá příležitost zábavnou a zdravou formou představit i naše produkty, zejména dětské úrazové pojištění Medvídek,“ pochvaluje si Halina Trsková, místopředsedkyně představenstva PVZP. Pojišťovna jako partner festivalu postavila překážkovou dráhu, za jejíž proběhnutí všechny děti dostaly drobný dárek od nepřehlédnutelného maskota pojištění Vildy a tři nejrychlejší hráči byly ohodnoceni balíčkem sportovního vybavení.

„Díky maskotovi a atraktivnímu programu jsme byli hodně vidět. Během celého dne se přímo na našem stánku zastavilo zhruba osm set dětí a rodičů, a to nejen pro autogram pana Panenky,“ podtrhuje Halina Trsková obchodní význam partnerství.


Mohlo by vás zajímat: Zákony pro roboty


Sporťáček nabídl návštěvníkům na stovku nejrůznějších sportovních aktivit. Lidé se zde mohli vidět i se spoustou známých českých sportovců, například olympijským vítězem Alešem Valentou, hvězdou biatlonu Gabrielou Koukalovou, judistou Lukášem Krpálkem či slavným fotbalistou Antonínem Panenkou, který je tváří úrazového pojištění Pojišťovny VZP.

Wannado Festival přináší i slušné mediální pokrytí – kromě řady pozvánek před akcí se první reportáž objevila už v den konání v pořadu České televize Branky body vteřiny, další je na programu pořadu Sport v regionech na ČT sport. Další zastávky festivalové tour proběhnou v Plzni (15. 9.), v Ostravě (22. 9.), v Brně (23. 9.) a v Litvínově (28. 9.).

Podrobnější informace o festivalu najdete ZDE

Zdroj: Pojišťovna VZP

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články