„Pokud klienta Allianz pojišťovny postihne nehoda či porucha, měl by ze všeho nejdříve kontaktovat asistenční službu, která mu poradí, jak v danou chvíli postupovat. Dále zajistí pomoc, případně odtahovou službu, která za klientem přijede. Dle možností se technik pokusí poruchu odstranit na místě - například defekt pneumatiky či nedostatek paliva, případně vozidlo odtáhne do servisu. Nebude-li možné vozidlo vlivem poruchy či nehody zprovoznit do osmi hodin od vyžádání asistence, může klient požádat o zajištění náhradního vozidla,“ říká metodik Allianz pojišťovny Josef Šrut.
Mohlo by vás zajímat: Swiss Life kupuje finančně poradenskou společnost Fincentrum
To dokládá i příběh klientky, které se na asistenční službu od Allianz neváhala obrátit s prosbou o pomoc, když cestou do Brna znenadání dostala defekt přímo na D1 mezi Humpolcem a Jihlavou. Dojela na nejbližší odpočívadlo a spojila se telefonicky s asistenční službou. Operátorka rozrušenou slečnu uklidnila a zajistila příjezd silniční služby. Po výměně pneumatiky mohla klientka dál nerušeně pokračovat v jízdě. Celá akce netrvala ani 50 minut.
Základní asistenční služby poskytuje Allianz automaticky všem klientům při sjednání povinného ručení nebo havarijního pojištění ALLRISK. Při současném sjednání povinného ručení a havarijního pojištění ALLRISK se navíc uvedené limity sčítají. „Allianz poskytuje i rozšířené asistenční služby ASISTENCE PLUS, které jsou vhodné především pro ty, kteří hodně cestují a chtějí mít jistotu krytí vyšším limitem,“ doplňuje Josef Šrut.
Komentáře
Přidat komentář