Na českém trhu vzniká nová finanční skupina


			Na českém trhu vzniká nová finanční skupina
4.10.2017 Tiskové zprávy

Společnost Expensa, známá z trhu jako poskytovatel online platebních služeb, mění svůj obchodní název. Od října se bude jmenovat Direct finance Europe a začlení se do nově vznikající skupiny Direct, kterou již tvoří Direct pojišťovna s aktuálně více než 200 tisíci klienty.

Jedná se o logický krok, který umožní větší propojení služeb obou firem. Nově bude Direct finance Europe ke svým firemním platebním kartám nabízet i cestovní pojištění od Direct pojišťovny. Vlastníkem obou společností je česká investiční skupina Vigo Investments.


Mohlo by vás zajímat: Postřehy Evy Gmentové: Tak letos zase bylo sucho…


Pavel Řehák, spolumajitel Vigo Investments: „Tato změna přesně zapadá do naší investiční strategie. Vždy se díváme na to, jestli má daná firma potenciál měnit odvětví, ve kterém působí. A Expensa taková je – kromě toho, že má velmi šikovný tým, tak disponuje ojedinělou platformou, která umožnuje fakticky zrušit hotovost ve firmě a jednoduše kontrolovat strukturu výdajů.“

Spolu s rebrandingem budou v říjnu spuštěny také nové webové stránky directfinance.cz, nová verze desktopové aplikace i vylepšená mobilní Direct aplikace pro iOS i Android. Vedle toho mění také poskytovatele bankovní licence, tzv. BIN Sponsorship a procesora plateb.

„Nové prostředí aplikace bude v mobilní i desktopové verzi mnohem přehlednější a uživatelsky přívětivější. Kromě nového designu a snadnějšího zobrazování transakcí bude například možné na kartě využít praktické funkce flexibilního nastavení limitů a dalších parametrů,“ říká Petr Herzmann, provozní ředitel Direct finance Europe.


Mohlo by vás zajímat:  Sloupek Kateřiny Lhotské: Pojistné podmínky pište takto...


Služba, přes kterou denně proteče několik milionů korun, umožňuje spravovat firemní výdaje online v reálném čase a prakticky tak nahradit pokladnu a hotovostní operace. Využívá předplacené platební karty, které je možné dle potřeby kdykoliv na dálku nabít, odbít, či blokovat. Vše probíhá online. Díky aplikaci klient získá přehled o všech transakcích na jednotlivých Direct kartách. Kategorizace nákladů umožňuje snadnou kontrolu nad tím, za co zaměstnanci prostředky utrácejí.

„Nové prostředí aplikace bude v mobilní i desktopové verzi mnohem přehlednější a uživatelsky přívětivější. Kromě nového designu a snadnějšího zobrazování transakcí bude například možné na kartě využít praktické funkce flexibilního nastavení limitů a dalších parametrů,“ říká Petr Herzmann, provozní ředitel Direct finance Europe.


Mohlo by vás zajímat: Dobrá zpráva: Evropský dohled nad pojišťovnictvím zůstane samostatný


Služba, přes kterou denně proteče několik milionů korun, umožňuje spravovat firemní výdaje online v reálném čase, a prakticky tak nahradit pokladnu a hotovostní operace. Využívá předplacené platební karty, které je možné dle potřeby kdykoliv na dálku nabít, odbít, či blokovat. Vše probíhá online. Díky aplikaci klient získá přehled o všech transakcích na jednotlivých Direct kartách. Kategorizace nákladů umožňuje snadnou kontrolu nad tím, za co zaměstnanci prostředky utrácejí.

Expensa vznikla původně jako start-upová firma na přelomu let 2012-2013 s cílem ušetřit zejména malým a středním podnikům miliardy korun. Založili ji zkušení manažeři Michal Diviš a Patrik Tjokorda – dříve UniCredit Bank, GE Money, Citibank, resp. Universal Music Group. Nyní již pod novou značkou zvažuje v blízké budoucnosti nejen rozšíření produktů do dalších částí B2B plateb, ale také rozvoj platebních karet (např. virtuálních) a služeb, které usnadní správu firemních financí. to by jí mělo umožnit expanzi do zahraničí. V současné době má více než 7 200 karet a 800 firemních zákazníků.

Zdroj: Direct finance Europe

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články