Ondřej Synek se stal novou tváří skupiny AXA


			Ondřej Synek se stal novou tváří skupiny AXA
14.8.2019 Tiskové zprávy

Veslař, olympionik a několikanásobný mistr světa Ondřej Synek se stal oficiálním partnerem a tváří skupiny AXA Česká republika a Slovensko, která tak v Česku a na Slovensku posiluje svůj globální positioning #KnowYouCan zaměřený na sebedůvěru - motor každého člověka k dosažení individuálních cílů. AXA tak navazuje na své komunikační aktivity, v jejichž rámci motivuje širokou veřejnost k prevenci, sportu a zdravému životnímu stylu. AXA se letos také stala titulárním partnerem legendárního veslařského závodu na Vltavě AXA Primátorky.

Partnerství s Ondřejem Synkem startuje v okamžiku, kdy se trojnásobný olympijský medailista a pětinásobný mistr světa na skifu připravuje na své další mistrovství světa v Linci. To je naplánováno na konec srpna letošního roku. Ondřej Synek jej pojede již v barvách AXA a sloganem #KnowYouCan. V případě úspěchu jej pak příští rok čeká účast na Letních olympijských hrách v Tokiu.

„Jsem rád, že mám po boku tak silného a spolehlivého partnera, jako je AXA. Nadcházející měsíce budou náročné, a proto jsem za takovou podporu a důvěru vděčný. Navíc se ztotožňuji s hodnotami, které AXA prosazuje, jako je zdravá sebedůvěra, pracovitost a píle. Bez nich se ve světě vrcholového sportu jednoduše neobejdete,” říká Ondřej Synek.


Mohlo by vás zajímat: Nové odborné zkoušky mají zelenou! ČAP a EFPA dokončily databázi otázek


Ondřej Synek se stává tváří skupiny AXA v Česku a na Slovensku poté, co značka letos představila svůj nový globální positioning #KnowYouCan. Ten symbolizuje závazek skupiny být klientům partnerem na každodenní bázi a podporovat jejich sebedůvěru k dosažení vysněných cílů.

„Jsme hrdí na naše partnerství s Ondřejem Synkem, jedním z nejlepších českých sportovců a legendy veslařského sportu, který plně reprezentuje všechny naše firemní hodnoty. V AXA chceme být partnerem našich klientů na každodenní bázi, aktivně podporovat prevenci a zdravý životní styl. Tímto partnerstvím zdůrazňujeme, jak jsou pro nás tyto hodnoty důležité. Věříme ve zdravé sebevědomí a náš slogan „Know You Can”, který Ondřej do písmene naplňuje. Ondřejovi budeme držet palce při nadcházejícím mistrovství světa v Linci. Víme, že může uspět,“ uvádí generální ředitel AXA Česká republika a Slovensko Robert Gauci.


Mohlo by vás zajímat: Postřehy Evy Gmentové: Jak získat punc exota?


Skupina AXA již letos oznámila titulární partnerství legendárního veslařského závodu na pražské Vltavě. 106. AXA Primátorky se uskutečnily o letošním druhém červnovém víkendu. V květnu pak AXA představila svou novou preventivní a edukativní digitální platformu AXA Health Keeper, jejímž cílem je motivovat širokou veřejnost k tomu, aby začala více přemýšlet nad svým zdravím.

„Partnerství s Ondřejem Synkem je dalším důležitým krokem v naší strategii, která si klade za cíl pozitivním způsobem motivovat veřejnost k pohybu, prevenci nemocí a osvojení si zdravého životního stylu. Na tuto cestu jsme nastoupili již před několika měsíci, kdy jsme spustili digitální platformu AXA Health Keeper. Letos jsme se také stali titulárním partnerem legendárního veslařského závodu na Vltavě AXA Primátorky. Partnerství s Ondřejem Synkem proto představovalo další logický krok v rámci našich komunikačních aktivit,“ uzavírá ředitel marketingu a digitalizace AXA Česká republika a Slovensko Frederic Boulanger

Zdroj: Skupina AXA

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články