Pojišťovací makléři INSIA mají vlastní Call Centrum


			Pojišťovací makléři INSIA mají vlastní Call Centrum
10.4.2007 Tiskové zprávy

Ostravská společnost Caiacom s.r.o. zabývající se komplexními službami v oblasti telekomunikací vstoupila do sítě INSIA aby společně s makléři vytvořila INSIA Call Centrum.

 

Caiacom s.r.o. je špičkou na trhu mezi telekomunikačními společnostmi a má bohaté zkušenosti s přímým prodejem finančních služeb. Kromě služeb Call Centra může makléřům nabídnout své služby také v oblasti outsourcingu. Díky statutu autorizovaného distributora a autorizovaného servisu produktů společnosti AVAYA jsou schopni pokrýt veškeré požadavky makléřů.

 

Integrované INSIA Call Centrum bude sloužit makléřům INSIA pro přímou podporu prodeje a rozvoj obchodních aktivit. Členům sítě INSIA se tak otevírá jedinečná možnost využít školených telemarketingových pracovníků na aktivní kontaktování klientů a mohou se tak plně věnovat dalšímu rozvoji své společnosti.

 

V oblasti přímého prodeje vlastních produktů Insia pak členové sítě získají další zásadní konkurenční výhodu díky unikátnímu modelu přímé spolupráce mezi pracovníky Call Centra a makléři přímo v místě bydliště či sídla klienta.

 

Veškerá administrace a komunikace s INSIA Call Centrem bude probíhat přes vlastní internetovou technologii YETI (www.yeti.cz). INSIA patří mezi nejrychleji rostoucí společnosti ve střední Evropě (bližší informace). V současné době má síť INSIA 38 kanceláří v Čechách, Slovensku a v Rakousku (kontakty).

Zdroj: insia.com

Sledujte nás

Facebook Twitter LinkedIn

Komentáře

Přidat komentář

Nejsou žádné komentáře.

RSS

Související články